Thyra Skrevet 27. februar #41 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Absolutt ikke, men blir kåt av en mann som skrur bil, snekrer eller andre slike handy ting. Mat er ok, de beste kokkene i verden er menn, meg jeg tar da oppvasken. En mann som tukler med vaskemaskin eller vasker gulv, bretter tøy osv er direkte turnoff for min del. Voksen dame, passert 40 og det er mine preferanser. Opplever ikke at mange tenker som meg meg. Anonymkode: 5db7c...e39 Så du foretrekker å gjøre alt husarbeidet selv? Eller har dere vaskehjelp? Er du i full jobb? I de fleste husholdninger er det ikke behov for så mye snekkering og skruing av bil at det tilsvarer den tiden som hår med til å gjøre husarbeid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #42 Del Skrevet 27. februar Thyra skrev (Akkurat nå): Så du foretrekker å gjøre alt husarbeidet selv? Eller har dere vaskehjelp? Er du i full jobb? I de fleste husholdninger er det ikke behov for så mye snekkering og skruing av bil at det tilsvarer den tiden som hår med til å gjøre husarbeid. Jeg fortrekker å gjøre det selv ja, jeg liker husarbeid. Jeg jobber 60% og har god tid til unger og hus. Mannen tjener 5 ganger mer enn meg, og vi har felles økonomi. Dette er et liv vi har valgt i fellesskap, og det er selvfølgelig ikke for alle, men vi er veldig fornøyde. 😊 Anonymkode: 9a79f...b84 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #43 Del Skrevet 27. februar Det er ikke det i seg selv at han er hjelpsom man blir kåt av, men å gå å mase og irritere seg over en lat gubbe er maksimalt avtennende. Anonymkode: 41652...002 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #44 Del Skrevet 27. februar Nabokjerringa blir veldig kåt når jeg hjelper henne. En gang sugde hun meg mens jeg stod og malte stuetaket hennes. Anonymkode: 0ea39...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 27. februar #45 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fortrekker å gjøre det selv ja, jeg liker husarbeid. Jeg jobber 60% og har god tid til unger og hus. Mannen tjener 5 ganger mer enn meg, og vi har felles økonomi. Dette er et liv vi har valgt i fellesskap, og det er selvfølgelig ikke for alle, men vi er veldig fornøyde. 😊 Anonymkode: 9a79f...b84 Nei, det er ikke for alle. De fleste i dag jobber 100 % og for de fleste er husarbeid nor som må gjøres, ikke noe de koser seg med. Om mannen din hadde tjent mindre og du var avhengig av å jobbe 100% , kanskje også måtte ha ekstrajobb for å få endene til å møtes, tror du det fortsatt ville vært antennende å se mannen vaske gulv? Eller ville det vært mer avtennende å være konstant sliten og å ikke ha egentid? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #46 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nabokjerringa blir veldig kåt når jeg hjelper henne. En gang sugde hun meg mens jeg stod og malte stuetaket hennes. Anonymkode: 0ea39...fbe Da lurer jeg på hvordan det taket så ut 😂 Anonymkode: a297a...ced 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #47 Del Skrevet 27. februar Jeg blir selvfølgelig ikke kåt av at en mann deltar på lik linje med livets alle praktiske gjøremål. Jeg har en naturlig forventning om lik deltagelse. Det er helt andre ting som gjør meg kåt på en mann. Den kysten på sex med en mann forsvinner derimot umiddelbart om han er en slask, unnasluntrer eller om han bare ikke virker og ikke utfører alle praktiske gjøremål på lik linje. Jeg tenner på voksne menn, ikke unger. Ufattelig at det fortsatt finnes menn som tror kvinner blir kåt av å støvsuge, smøre matpakker, lever unger, handle, vaske, ta klesvask, rydde, planlegge høytider, delta på foreldremøter osv, og ikke skjønner at det er fravær av denne deltagelsen som gjør at msn mister lyst. Dette er to helt forskjellige ting. En part i et likeverdig forhold «hjelper ikke til». Man tar likt ansvar. Anonymkode: 082a9...5e4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #48 Del Skrevet 27. februar Rart formulert. Jeg vil ikke være i et forhold med en "som hjelper" meg med slikt. Ser du for deg en situasjon der en fremmed eller kjæreste er på besøk hjemme hos meg, og begynner å "hjelpe meg" med å rydde og vaske? Lage middag er attraktivt. Eller mener du i et fast forhold? Det er veldig avtennende med en som ikke rydder, vasker og lager middag, eller en som gjør det mens han tror "han bare hjelper meg". Men kommer jeg hjem en dag og huset er strøkent og mat står på bordet så setter det stemningen for en hyggelig kveld, også seksuelt, da kan vi jo spise og prate og eventuelt ha sex, istedetfor husarbeid. Husarbeid og mat er ikke mine oppgaver hjemme hos oss. Anonymkode: 00821...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #49 Del Skrevet 27. februar For meg har det alltid vært en selvfølge at begge skal bidra likt. Dessverre ble ikke mitt ekteskap slik. Og det tærte voldsomt på meg, at jeg følte alt lå på meg og at jeg bare var en hushjelp. Det gikk selvsagt hardt ut over følelsene mine og respekten for eksen min. Så hans manglende deltakelse var direkte sammenheng med min synkende sexlyst. Anonymkode: 967e6...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #50 Del Skrevet 27. februar Thyra skrev (16 timer siden): Nei, det er ikke for alle. De fleste i dag jobber 100 % og for de fleste er husarbeid nor som må gjøres, ikke noe de koser seg med. Om mannen din hadde tjent mindre og du var avhengig av å jobbe 100% , kanskje også måtte ha ekstrajobb for å få endene til å møtes, tror du det fortsatt ville vært antennende å se mannen vaske gulv? Eller ville det vært mer avtennende å være konstant sliten og å ikke ha egentid? Thyra, jeg tror nok vi kan ta høyde for at en god del brukere her er menn (som later som at de er kvinner), det er såpass mye merkelige innlegg og formuleringer, at det er god grunn til å anta dette. Anonymkode: 95b19...afa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #51 Del Skrevet 27. februar Tenker at damer som blir kåt av noe så lite som en mann som deltar i hjemmet gjøremål som enhver annen har menn som ikke fortjener dame. Anonymkode: 178d7...dc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå