Gå til innhold

Blir dere faktisk kåt av en hjelpsom mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Virker ut som mange kvinner blir tent og kåt av en hjelpsom mann i hjemmet. Som hjelper med å rydde, vaske, lage middag, osv.

Er dette virkelig sant? Eller sier dere bare det for at typen skal bli flinkere og bidra mer? 

Anonymkode: a9b84...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei men vi blir i godt humør som gir oss glede og lyst, kontra å gå rundt å irritere seg over lat gubbe 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mister i hvert fall all lyst av en som behandler meg som en ubetalt hushjelp.

Anonymkode: 1fb73...0cc

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mister i hvert fall all lyst av en som behandler meg som en ubetalt hushjelp.

Anonymkode: 1fb73...0cc

Dette. Og når det i tillegg omtales på denne måten som i HI, "hjelper med å gjøre ditten og datten" som om det ikke allerede var den største selvfølgelighet blir jeg direkte avtent.

Anonymkode: 3edf3...753

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg begynner ikke å mislike en mann som tar sin del av ansvaret i hjemmet. 

Som forøvrig ikke er å hjelpe til når det også er hans hjem og han er en av de ansvarlige voksne som bor der. 

Spranget fra å mislike en mann til å bli kåt på ham er betydelig større, nesten som en vanvittig avgrunn, i forhold til å bli kåt på mann man også liker. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg slipper å slite meg ut, føler meg trygg og sett, da er sjansene for at jeg blir kåt sikkert dobbelt eller tre ganger så store.

Anonymkode: 8dd88...977

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. 
Ikke direkte fordi han gjør husarbeid, som han burde gjøre uansett fordi det også er HANS hjem. 
Men fordi jeg da har mer energi, til sex. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...