AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Virker ut som mange kvinner blir tent og kåt av en hjelpsom mann i hjemmet. Som hjelper med å rydde, vaske, lage middag, osv. Er dette virkelig sant? Eller sier dere bare det for at typen skal bli flinkere og bidra mer? Anonymkode: a9b84...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Nei men vi blir i godt humør som gir oss glede og lyst, kontra å gå rundt å irritere seg over lat gubbe 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg mister i hvert fall all lyst av en som behandler meg som en ubetalt hushjelp. Anonymkode: 1fb73...0cc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mister i hvert fall all lyst av en som behandler meg som en ubetalt hushjelp. Anonymkode: 1fb73...0cc Dette. Og når det i tillegg omtales på denne måten som i HI, "hjelper med å gjøre ditten og datten" som om det ikke allerede var den største selvfølgelighet blir jeg direkte avtent. Anonymkode: 3edf3...753 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Nei, men jeg begynner ikke å mislike en mann som tar sin del av ansvaret i hjemmet. Som forøvrig ikke er å hjelpe til når det også er hans hjem og han er en av de ansvarlige voksne som bor der. Spranget fra å mislike en mann til å bli kåt på ham er betydelig større, nesten som en vanvittig avgrunn, i forhold til å bli kåt på mann man også liker. Endret 2 timer siden av Trolltunge 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Hvis jeg slipper å slite meg ut, føler meg trygg og sett, da er sjansene for at jeg blir kåt sikkert dobbelt eller tre ganger så store. Anonymkode: 8dd88...977 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Ja. Ikke direkte fordi han gjør husarbeid, som han burde gjøre uansett fordi det også er HANS hjem. Men fordi jeg da har mer energi, til sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå