AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Jeg føler ingen åpner dette forumet som man f eks åpner VG, snap osv. Du hører (eller jeg hører i hvert fall ikke) at folk sier de leser på kvinneguiden. Samtidig må det være veldig mange brukere her, basert på alle typer tema her og hvor mange som svarer. Er det tabu? Hvorfor? Anonymkode: 31b04...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Ja, i skjul, som regel i vedskjulet. Anonymkode: 82c3f...536 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, i skjul, som regel i vedskjulet. Anonymkode: 82c3f...536 Haha du er sannelig slagferdig 😅 😜🤥🤥🤥 Anonymkode: 31b04...604 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar Jepp. Anonymkode: 8298d...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Del Skrevet 15. januar Ja, det er flaut. Ble avslørt av venninne en gang jeg hadde skrevet her inne 🙈 Men jeg løy og sa at det var i hvert fall ikke meg, og at slikt har jeg ikke tid til!😅 Anonymkode: 2d24b...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 15. januar #6 Del Skrevet 15. januar Ingen som vet at jeg er på KG, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #7 Del Skrevet 15. januar Nææ. Leser på kg på venterommet både hos legen og tannlegen. Samt mens jeg sitter med farge i håret hos frisøren. Hva er problemet? Anonymkode: 36fb9...9ed 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surrebukk Skrevet 15. januar #8 Del Skrevet 15. januar Leser kun kvinneguiden hjemme. Med ryggen mot veggen! men så får jeg svaret på alt her. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 15. januar #9 Del Skrevet 15. januar Nei, jeg deler stadig sære ting jeg finner her både med venner, samboer og kolleger. Men de vet ikke brukernavnet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 15. januar #10 Del Skrevet 15. januar Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #11 Del Skrevet 15. januar Nja..mannen vet og ler av det... Anonymkode: 0ffbf...c39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #12 Del Skrevet 15. januar Ja jeg skjuler det, haha😅 Anonymkode: d36df...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #13 Del Skrevet 15. januar Ja 😂 Anonymkode: e2fac...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #14 Del Skrevet 15. januar Nei Anonymkode: 98450...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #15 Del Skrevet 15. januar Ja, skjuler det, mannen ser det innimellom, men da svarer jeg at han så feil 😅 Anonymkode: fed40...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #16 Del Skrevet 15. januar Noen vet det. Vi ler litt av det sammen. Anonymkode: fecb6...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #17 Del Skrevet 15. januar Ja, jeg skjuler det når jeg er ute blant folk. Føler på en eller annen måte at det er pinlig å lese på kvinneguiden Anonymkode: 435da...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #18 Del Skrevet 15. januar Ja, jeg er her ganske mye. Nysgjerrighet, litt tips og lærdom, og litt fordi det er gøy å lese om andres problemer. Skriver noen innlegg iblant, men vrir alltid på historien så den ikke kan kjennes igjen. Anonymkode: a27e7...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #19 Del Skrevet 15. januar Jeg skulle kanskje ønske at siden var mer anonym enn den rosa og blå siden som er nå, synes det er litt slitsomt å se på selv. Savner definitivt muligheten til å skifte til MyBB slik man kunne for noen år tilbake, da kunne jeg skjule fargene og gjøre siden mer "ren" når jeg ønsket det. Anonymkode: eb3ea...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #20 Del Skrevet 15. januar Mannen vet det. Kolleger også, jeg jobber som studieveileder, så har innimellom opplesning fra det som skjer på det forumet. Bruker og å svare for å oppklare direkte misforståelser. Spesielt i tiden rundt søking og opptak. Anonymkode: 7bcc4...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå