Gå til innhold

Positiv så negativ test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Jeg hadde eggløsning 31. desember eller 1. januar, og skulle egentlig hatt mensen nå, men den ser ut til ikke kommer med det første.

I går 14. januar tok jeg clearblue med ukesindikator som ble positiv med 1-2 uker noe som stemmer med eggløsningen. Tok test igjen i dag tidlig som er en clear blue ultra tidlig test som ble negativ. Var på do i løpet av natta i natt, det var jeg ikke natta jeg tok ukesindikatoren, vet ikke om dette skal ha noe å si. Har også tatt strimmeltester hvor jeg ikke ser noen antydning til strek. 
Vet noen hva som skjer? Er det mulig testen kan bli positiv om noen dager, eller var dette en kjemisk graviditet?IMG_1607.thumb.jpeg.badbaee0f9401ba0a63c51ae8915f986.jpeg

Anonymkode: b8e9a...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har hatt 4 kjemiske, og dette høres dessverre ut som det.

Hvis du hadde eggløsning for 14 dager siden, så ville du kunnet sett en strek på strimmeltestene, tenker jeg. Som regel ville den streken blitt ganske greit tydelig også, utifra hva jeg har sett andre damer få på dag 14dpo. Med mindre du har hatt svært utvannet tiss da.

Du vil antageligvis på en blødning i morgen, eller innen de neste dagene, tror jeg.

Anonymkode: 97705...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker ikke ikke CB. Spesielt de tidlig-testene. Den slo ikke ut på min yngste, men her ligger hun ved siden av meg likevel.

Anonymkode: c098d...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk denne i dag, men har på følelsen av at det ikke går veien da streken er veldig svak. Ikke lett å få den på bilde heller.IMG_1614.thumb.jpeg.38c596d0142e6b57cd0b5701c409a1fc.jpeg

Anonymkode: b8e9a...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror nok det er kjemisk ja.. 

Anonymkode: 4e529...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...