Thomasine Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar (endret) I noen uker nå har jeg sett i fiskedisken, i alle matbutikker jeg er i, etter Salmalaks eller Frøya. Ingenting! Det ser ut til at det er slutt på å lage Pokebowl eller sushi hjemme…😩 https://www.nrk.no/vestland/kritiserer-regjeringa-etter-produksjon-av-salma-laks-ble-lagt-ned-1.17163915 Rart at ingen andre tar opp «tråden» ? 🙏🏽🙏🏽🙏🏽 Jeg skjønner godt at ingen kjøpte…hårreisende priser, men det må da gå ann - i Norge, å få det til billigere? Minke eksporten, kanskje? Fikk høre at Frøya eksporterer det meste de har…🥺 Endret 15. januar av Thomasine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Men er Frøya også lagt ned? 😬 Anonymkode: 644f7...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Thomasine skrev (På 15.1.2025 den 19.35): I noen uker nå har jeg sett i fiskedisken, i alle matbutikker jeg er i, etter Salmalaks eller Frøya. Ingenting! Det ser ut til at det er slutt på å lage Pokebowl eller sushi hjemme…😩 https://www.nrk.no/vestland/kritiserer-regjeringa-etter-produksjon-av-salma-laks-ble-lagt-ned-1.17163915 Rart at ingen andre tar opp «tråden» ? 🙏🏽🙏🏽🙏🏽 Jeg skjønner godt at ingen kjøpte…hårreisende priser, men det må da gå ann - i Norge, å få det til billigere? Minke eksporten, kanskje? Fikk høre at Frøya eksporterer det meste de har…🥺 Altså, jeg kjøpte Lerøy-laks til pokebowl tidligere denne uken, så jeg vet ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 18. januar Forfatter #4 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men er Frøya også lagt ned? 😬 Anonymkode: 644f7...bf0 Nei. Men butikksjefen sa at Frøya eksporterer mer til utlandet enn hva de selger i Norge, derfor er det totalt lite igjen for det norske markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 18. januar Forfatter #5 Del Skrevet 18. januar Makavelli skrev (11 timer siden): Altså, jeg kjøpte Lerøy-laks til pokebowl tidligere denne uken, så jeg vet ikke hva du snakker om. Hva er det du ikke vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar https://music.youtube.com/watch?v=QBVSiGUgfYE&si=frXvZ2Mt8dW2v3SE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar Makavelli skrev (13 timer siden): Altså, jeg kjøpte Lerøy-laks til pokebowl tidligere denne uken, så jeg vet ikke hva du snakker om. Er det frossen laks du bruker da? Jeg har ikke sett at Lerøy har fersk laks som kan brukes rå på samme måte som Salma og Frøya. Anonymkode: 80800...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Del Skrevet 18. januar Thomasine skrev (På 15.1.2025 den 19.35): I noen uker nå har jeg sett i fiskedisken, i alle matbutikker jeg er i, etter Salmalaks eller Frøya. Ingenting! Det ser ut til at det er slutt på å lage Pokebowl eller sushi hjemme…😩 https://www.nrk.no/vestland/kritiserer-regjeringa-etter-produksjon-av-salma-laks-ble-lagt-ned-1.17163915 Rart at ingen andre tar opp «tråden» ? 🙏🏽🙏🏽🙏🏽 Jeg skjønner godt at ingen kjøpte…hårreisende priser, men det må da gå ann - i Norge, å få det til billigere? Minke eksporten, kanskje? Fikk høre at Frøya eksporterer det meste de har…🥺 Den trenger du ikke se etter mer, fordi den eksisterer ikke lengre. Produksjonen har opphørt grunnet dårlig salg. Anonymkode: 14d46...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 18. januar Forfatter #9 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Den trenger du ikke se etter mer, fordi den eksisterer ikke lengre. Produksjonen har opphørt grunnet dårlig salg. Anonymkode: 14d46...5bf Ja, dessverre. Vet det. 🥺 Derfor jeg griner….🤷🏽♀️😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå