Gå til innhold

Har spist 4000 kcal i dag...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bare søtsaker, magen er helt sprengt og jeg føler meg helt forferdelig. Og ja, jeg har en spiseforstyrrelse. Prøver å fylle det store tomme hullet i meg som ikke lar seg fylle 😪

Anonymkode: aec4c...245

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Leit at du har det sånn, men hva ønsker du å oppnå med denne tråden?

Anonymkode: f7620...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dumt, men legg det bak det. Det er en ny dag i morgen! 🤗

Anonymkode: 03ada...b61

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du søkt hjelp for spiseforstyrrelsen? 

Anonymkode: 30896...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slutt med det. Fra i morgen er alt bra. Slutt å syt, det er bare tull. 

Anonymkode: bb6e3...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare søtsaker, magen er helt sprengt og jeg føler meg helt forferdelig. Og ja, jeg har en spiseforstyrrelse. Prøver å fylle det store tomme hullet i meg som ikke lar seg fylle 😪

Imorgen er det en ny dag! Det gjør ingenting at du spiste 4000 kalorier, du får nye sjanser hver dag.

Anonymkode: b4d79...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Imorgen er det en ny dag! Det gjør ingenting at du spiste 4000 kalorier, du får nye sjanser hver dag.

Anonymkode: b4d79...317

Takk, det var en god melding å få. Denne dagen ble veldig dum, men ny sjanse i morgen 🙏

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leit at du har det sånn, men hva ønsker du å oppnå med denne tråden?

Anonymkode: f7620...111

Spørsmålet er vel heller hva du ønsker å oppnå med denne kommentaren?

Anonymkode: 2a942...fb8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke spis noe i morgen, tær på det depot som du bygget opp i dag

Anonymkode: ee3ce...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er heldigvis en ny dag i morgen! De aller aller fleste kjenner seg igjen og har vært der du er nå, mange ganger.

Det kan være lurt å ta seg en fastedag om du klarer, så tarmen får litt pause - den må jobbe ganske hardt det neste døgnet uansett

Anonymkode: f91cc...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet du hva jeg gjør? 

Jeg kjøper rosiner, nøtter og tørket frukt istedenfor sjokolade. 

Om jeg kjøper sjokolade prøver jeg å kjøpe med kakao over 70%

Og den siste er den beste -et fat med gulrøtter, kålrot, agurk, kuttet i staver. Blomkål og brokkoli i buketter.. Og en boks med naturell yoghurt eller gresk yoghurt. Du kan lage din egen dip om du vil (søk på nett for oppskrifter) eller blande yoghurten med dipp for potetgull. Dette er så godt at det er vanskelig å stoppe å spise, og du kan få like vondt i magen etterpå. Forskjellen er bare at det er veldig mye sunnere for kroppen din. :)

Og en annen ting, ja jeg vet det er et typisk råd, men jeg har som minstemål å gå 4-5km hver dag om jeg ikke får dratt og svømt eller lignende. Det tar ikke lange stunden, men det hjelper mye for både tanker og helsa. 

Anonymkode: 953df...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som en annen skriver, du får nye muligheter hver dag. Det er skikkelig u-digg når en kjenner hvordan mater kvalmer seg til. Jeg har også slitt med overspising-episoder. Er skikkelig ekkelt å kjenne seg så stappa, og bare full i dårlig mat. Mitt beste tips er å få i deg noen glass med vann og helst noe skikkelig mat før du legger deg. Ikke begrens hva du spiser i morgen, er altfor lett å havne inn igjen i en restric-binge-syklus. 

Anonymkode: e26a1...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper sikkert lite å høre "det er en ny dag i morgen!". Men skjønner det er godt ment. Som å si til en som er deprimert at "i morgen blir alt bra!". Hvis du ikke har søkt hjelp ville jeg ha startet der, fastlege for eks. Nettros.no er en fin nettside! Med litt egeninnsats kan du nok bli mye bedre!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...