AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Forslag? Anonymkode: 69640...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Larine, Valdemar, Valentin, Hansine. Anonymkode: 47f7e...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Karambine Anonymkode: d3e90...672 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar Flere forslag? Anonymkode: 69640...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar Freidar. Anonymkode: 0fc86...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar Lavrans Anonymkode: a4000...444 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 20.15): Larine, Valdemar, Valentin, Hansine. Anonymkode: 47f7e...429 Larine/latrine. No way. Valdemar og Villads er mye brukt i Danmark, de er nydelige. For jenter: Othilie og Leonora. Ikke de mest sjeldne, men gamle og fine. Synes det er bedre med litt vanligere navn, enn de som er utgått fordi ingen like de eller man blir mobbet herfra til evigheten. Sjelden av en grunn kan vi kanskje si. Anonymkode: 21ea4...09f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Del Skrevet 18. januar Elida Konstance Ingeborg Judith Eldbjørg Sigfrid Sally Anonymkode: a877f...833 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Del Skrevet 18. januar Willas og Nikoline (det het mine oldeforeldre) Else, Alma, Ragna, Inga, Ingeborg, Eivor / Øyvor, Ellinor, Liv, Svanhild, Myrtel Karl, Hans, Arnold, Arve, Gunnar, Olav / Olaf, Severin, Thorvald Anonymkode: 1bf9f...9da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 21.46): Karambine Anonymkode: d3e90...672 Ai karamba! Magnar, Werner, Konrad, Bitten, Erle, Klara/Clara Anonymkode: b5976...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11 Del Skrevet 18. januar Lavrans - fint, men kanskje ikke sjeldent lenger? Sabrina - gammelt og fint🩷 Anonymkode: 1da43...201 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #12 Del Skrevet 18. januar Hva er gammelt? Og som noen påpeker, Lavrans er blitt vanligere, men er jo veldig vakkert da. Hadde jeg fått en sønn skulle han hete Bjørn etter onkel min som var født på 40-tallet ❤️ Anonymkode: 2d760...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 18. januar #13 Del Skrevet 18. januar Jeg er glad i Omine 🥰 Magnhild og Alfhild er også fine, men ikke så sjeldne, også finnes det en del fine -sine-navn, som Jensine, og Severine. Jeg kommer ikke på noe sjeldent guttenavn i farten, er helt tomt 🤪 Altså som jeg liker. Osvald er jo gammelt, men hadde ikke valgt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #14 Del Skrevet 18. januar Jentenavn: Myriel, Myrtel, Tora, Elvy, Ivarna, Edina, Agda, Karna, Hilja, Inez, Jakobe, Leonie, Tekla, Norma. Guttenavn: Abel, Anker, Enok, Syver, Killian, Marelius, Milton, Palmer, Salomon, Scott, Waldemar, Severin, Helmer Anonymkode: 18d38...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 18. januar #15 Del Skrevet 18. januar Valborg Kjellfrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 18. januar #16 Del Skrevet 18. januar Jeg synes ingen av disse navnene var fine. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 18. januar #17 Del Skrevet 18. januar Villum, men tror det er på vei tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #18 Del Skrevet 18. januar Hermine, Theodor, Alida, Josefine, Ada Anonymkode: e581a...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 18. januar #19 Del Skrevet 18. januar Synneva. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #20 Del Skrevet 18. januar Yrja Anonymkode: fe82a...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå