Gå til innhold

Betatt av kollega 🙈

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lever farlig om dagen, er helt mo i knærne når jeg snakker, chatter og har teams møter med en kollega som sitter i annen kant av landet. Ikke langt unna da. Men til saken: altså jeg tar jo meg selv i å stirre på ham i teams møter, men ingen kan vel se hvor jeg ser i et møte og på hvem? 😅 Er mye å se på skjermen og når ting deles etc. Off,  er helt tussete. Ikke bra dette. Begge godt etablerte. Fader, livet ass!

Anonymkode: 737cd...e74

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Prøv å ikke la dette bli en større greie enn det trenger å være. Er du fornøyd med den du har hjemmee? Ikke mat crushet

Anonymkode: ba20b...f30

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen kan se hvem du sitter og glor på, på Teams ;) 

Lov å se på menyen, så lenge man spiser hjemme... 

Men du sier du lever farlig, hadde du hoppet på sjansen om du fikk den?

Anonymkode: 98ca9...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ingen kan se hvem du sitter og glor på, på Teams ;) 

Lov å se på menyen, så lenge man spiser hjemme... 

Men du sier du lever farlig, hadde du hoppet på sjansen om du fikk den?

Anonymkode: 98ca9...af7

jeg vet ikke. Hadde han lagt an på meg hadde jeg svart med samme mynt. 🙈 I dag. 

Må si at jeg ikke tenner på mannen min lenger, synes han ikke er interessant eller at vi har så mye i felles. All energi går til barna. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Må si at jeg ikke tenner på mannen min lenger, synes han ikke er interessant eller at vi har så mye i felles. All energi går til barna. 

TS

Ja, og til å forelske deg og drømme om denne teamsmannen. 

Anonymkode: 53797...601

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, og til å forelske deg og drømme om denne teamsmannen. 

Anonymkode: 53797...601

En uforutsett energi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mesteparten av svarene du får og kommer til å få er av oss som mener utroskap er forkastelig og at du heller får forsøke å fikse forholdet til mannen din eller få fra han. Så får du enkelte svar fra andre som prøver å rettferdiggjøre eller feire utroskap. Får håpe for dine barn skyld at du klarer å håndtere dette på en voksen og saklig måte med respekt for din egen familie.

Anonymkode: e9262...38d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS

Høres ikke bra ut for han. Det er ikke unormalt at behovet for noe mer dukker opp etter en tid, men du høres ut til å ha gitt opp mannen din, det er ille. Enten finner du veien tilbake til han, eller så går du. 

Anonymkode: 6d4aa...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk å potensielt bryte opp to samliv (og muligens to familier) for en forbigående forelskelse. Barn må flytte mellom mellom mor og far hver uke, julaften, påske 17. Mai, hver merkedag er det en som "taper", stesøsken, mine og dine og våre. Bonusforeldre, ekser, eksens nye partner, nye bonusbesteforeldre. For noe som muligens blir verre enn du har det i dag. 

Anonymkode: 063df...4fa

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff, du kommer til å få mange ufine svar i denne tråden. Dette er helt normalt, og kan skje. Det eneste rådet jeg vil gi deg er at du ikke må mate forelskelsen, for akkurat det er et valg!

Anonymkode: 0b7ce...21e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS

Det du beskriver er oppskriften på utroskap og skilsmisse, som igjen er noe som går ut over ungene. Vil du at ungene dine skal ha et godt liv? Da må du i så fall selv legge om stilen, jobbe for forholdet du er i, bevisst og strategisk unngå honningfeller.

Anonymkode: 6f9b3...989

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det du beskriver er oppskriften på utroskap og skilsmisse, som igjen er noe som går ut over ungene. Vil du at ungene dine skal ha et godt liv? Da må du i så fall selv legge om stilen, jobbe for forholdet du er i, bevisst og strategisk unngå honningfeller.

Anonymkode: 6f9b3...989

Men jeg kunne også forlatt mannen min - uten noen honningfeller der ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg kunne også forlatt mannen min - uten noen honningfeller der ute. 

Er forholdet til mannen din dårlig? Da må du først å fremst ta tak i problemene hjemme. Vil du prøve å fikse det eller vil du ut av forholdet. For din egen, din mann og dine ungers del, ordne opp i dette før du begynner å rote med noen annen fyr 

Anonymkode: ba20b...f30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...