Gå til innhold

Betyr "sisters before misters" ingenting lenger?

superT91

Anbefalte innlegg

Jeg trenger råd fra andre som har gått eller går igjennom det samme som meg. I fjor begynte jeg på et kultursenter i en teatergruppe og i et kor. Jeg møtte drømmemannen i teatergruppa og falt pladask. Men jeg viste at venninnen min fra koret(min tidligere venninne) også likte ham så jeg gjorde ikke noe med det. Han sendte meg sterke og tydelige signaler om at han hadde følelser for meg også før jul så jege  trodde det var trygt å la meg selv bli hodestups forelsket i ham. Men jeg gjorde ikke noe med det av hensyn til min tidligere venninne.Det er umulig at ikke hun har visst en stund hva jeg føler for ham. Jeg trodde hun var venninnen min, men i går fant jeg ut at hun har blitt sammen med mannen jeg elsker og at hun har holdt på med ham bak min og de andre på senterets rygg en stund! Hjertet mitt er fullstendig knust og jeg er sint,trist,forvirret,såret og fly forbanna. Ikke bare har hun ødelagt vennskapet vårt og tatt min drømmemann men det som er like ille er at hun har ødelagt kultursentert som jeg elsket å være på for meg! Jeg er så fortvilet. 

Endret av superT91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mulig mannen også spilte en rolle her?

Anonymkode: 8e890...5d4

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke. Du visste venninnen din likte ham og holdt derfor avstand. Nå har venninnen din blitt sammen med ham. Var ikke det liksom det du la opp til?

Anonymkode: 0029b...a96

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var det absolutt ikke. Jeg gikk etter "sisters before misters" regelen. At når to venninner liker samme fyr Skal ingen av dem få ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mulig mannen også spilte en rolle her?

Men hvorfor sendte han meg da så sterke og tydelige signal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
superT91 skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor sendte han meg da så sterke og tydelige signal?

Du var nok for treig til å besvare dem, ser det ut som.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
superT91 skrev (3 minutter siden):

Jeg gikk etter "sisters before misters" regelen. At når to venninner liker samme fyr Skal ingen av dem få ham.

At du har en regel betyr ikke at alle andre må følge samme regler.

Anonymkode: 74994...cf3

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en råtten ting å gjøre! Skjønner godt at du er knust. Venner gjør ikke sånt mot hverandre. "Sisters before misters" er en regel av en grunn. 

Det var foresten teit og urettferdig at han sendte deg tydlige signaler hvis han allerede var i et forhold.

Anonymkode: b173c...f15

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han der hørtes ikke ut som noe funn uansett. Ingen seriøse personer holder på med flere samtidig. 

Anonymkode: c6361...c61

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den regelen har jeg aldri hørt om, følger voksne den?

Anonymkode: 89a8a...f94

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den regelen har jeg aldri hørt om, følger voksne den?

Anonymkode: 89a8a...f94

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri hørt den regelen. «Alt er lov i krig og kjærlighet» derimot.  

Anonymkode: 7c064...cbf

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
superT91 skrev (44 minutter siden):

Jeg trenger råd fra andre som har gått eller går igjennom det samme som meg. I fjor begynte jeg på et kultursenter i en teatergruppe og i et kor. Jeg møtte drømmemannen i teatergruppa og falt pladask. Men jeg viste at venninnen min fra koret(min tidligere venninne) også likte ham så jeg gjorde ikke noe med det. Han sendte meg sterke og tydelige signaler om at han hadde følelser for meg også før jul så jege  trodde det var trygt å la meg selv bli hodestups forelsket i ham. Men jeg gjorde ikke noe med det av hensyn til min tidligere venninne.Det er umulig at ikke hun har visst en stund hva jeg føler for ham. Jeg trodde hun var venninnen min, men i går fant jeg ut at hun har blitt sammen med mannen jeg elsker og at hun har holdt på med ham bak min og de andre på senterets rygg en stund! Hjertet mitt er fullstendig knust og jeg er sint,trist,forvirret,såret og fly forbanna. Ikke bare har hun ødelagt vennskapet vårt og tatt min drømmemann men det som er like ille er at hun har ødelagt kultursentert som jeg elsket å være på for meg! Jeg er så fortvilet. 

Dette gir jo ingen mening. Du lot deg bli forelsket, i håp om forhold da? Når du visste venninnen din likte han. Da hadde jo du gjort det samme som du nå er sur for at hun har gjort. 

Anonymkode: bff19...8d4

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du var nok for treig til å besvare dem, ser det ut som.

Det var umulig å ikke besvare dem da han stirret lenge inn i øynene mine å smilde med både munn og øyne. Jeg stirret og smilte automatisk tilbake.

Endret av superT91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det det er ikke noe jeg forholder meg til. Høres ut som noe fra ungdomsskolen. 

Anonymkode: eac3a...c81

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette gir jo ingen mening. Du lot deg bli forelsket, i håp om forhold da? Når du visste venninnen din likte han. Da hadde jo du gjort det samme som du nå er sur for at hun har gjort. 

Jeg håpet jo og trodde ikke at hun hadde så sterke følelser for ham og at hun skulle slutte og like ham på den måten etterhvert

Endret av superT91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håpet jo at hun ikke var så seriøs og at hun skulle slutte og like ham på den måten etterhvert

Men i alle dager, det er jo dobbeltmoralsk så det holder. Og hvordan mener du at venninna di visste hvor mye du likte han? 

Jeg tror faktisk ikke dere er rundt 30 år, dette her er tenåringsgreier. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håpet jo at hun ikke var så seriøs og at hun skulle slutte og like ham på den måten etterhvert

Så du hadde bare tenkt å «vente henne ut?» Da er det jo slett ikke sisters before misters. Da hadde du planer om å få ham til slutt. You snooze you loose..

Anonymkode: 0029b...a96

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
superT91 skrev (17 minutter siden):

Nei det var det absolutt ikke. Jeg gikk etter "sisters before misters" regelen. At når to venninner liker samme fyr Skal ingen av dem få ham.

Er det rart det er mye drama blant kvinner. 

Du er ikke tenåring lenger, sånn til opplysning.

Anonymkode: 83fa4...65d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...