AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:50 #1 Del Skrevet onsdag kl 16:50 Blir dere kvinner fornærmet om typen hadde lagt fram et «sexy» antrekk en kveld? Anonymkode: 202c5...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:53 #2 Del Skrevet onsdag kl 16:53 Nei. Synes sånt er gøy. Anonymkode: 0b049...0b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet onsdag kl 16:53 #3 Del Skrevet onsdag kl 16:53 (endret) Jeg hadde elsket det. Liker en mann som tar initiativ, og viser meg hva han har lyst til. At han utfordrer meg, byr på seg selv og tør å kreve litt (innenfor rimelighetens grenser). Det er veldig sexy 😍. Endret onsdag kl 16:54 av Irak 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:06 #4 Del Skrevet onsdag kl 17:06 Irak skrev (8 minutter siden): Jeg hadde elsket det. Liker en mann som tar initiativ, og viser meg hva han har lyst til. At han utfordrer meg, byr på seg selv og tør å kreve litt (innenfor rimelighetens grenser). Det er veldig sexy 😍. Meg og min dame har sex mye og vi koser oss, men det er ikke så ofte hun kler seg «spicy». Vil heller ikke mase på henne om hun kan ta på seg noe. Vet ikke om hun blir fornærmet eller ikke. Har vurdert å overraske/legge frem et sexy antrekk som jeg selv tror hun hadde vært råsexy i, men vannskelig å vite om det er lurt eller ikke. Anonymkode: 202c5...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet onsdag kl 17:34 #5 Del Skrevet onsdag kl 17:34 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Meg og min dame har sex mye og vi koser oss, men det er ikke så ofte hun kler seg «spicy». Vil heller ikke mase på henne om hun kan ta på seg noe. Vet ikke om hun blir fornærmet eller ikke. Har vurdert å overraske/legge frem et sexy antrekk som jeg selv tror hun hadde vært råsexy i, men vannskelig å vite om det er lurt eller ikke. Anonymkode: 202c5...9c5 Om du aldri har sett henne i noe utfordrende antrekk, så tror jeg at jeg ville valgt å lufte det litt forsiktig først. Det kan bli veldig overveldende og da er det fort at det blir nei med en gang. Se feks en film der dette kommer fram, og spør om det er noe hun kunne tenkt seg. Lurt å sjekke om hun i det hele tatt er mottagelig 😉. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet onsdag kl 18:01 #6 Del Skrevet onsdag kl 18:01 Hadde elsket det. Men jeg prater med den jeg er i ett forhold med, og det er allerede en ekstremt kinky sjargong i sengekosen. Om man ikke har kommunisert og hatt prater om det, så er det ett nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:04 #7 Del Skrevet onsdag kl 18:04 Ikke fornærma, men jeg hadde blitt veldig utilpass om det kom ut av det blå. Anonymkode: 817c6...a49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:08 #8 Del Skrevet onsdag kl 18:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir dere kvinner fornærmet om typen hadde lagt fram et «sexy» antrekk en kveld? Anonymkode: 202c5...9c5 Ville tolket det som nedverdigende. At han ikke forstår at kvinner trenger hjelp i hjemmet og snømåking for at lysten skal pirres frem sier mest om han. Han burde selvfølgelig tatt husvasken, klesvasken, polert gulvet og måkt snø eller strødd grus utenfor. Anonymkode: 05db0...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Ikke fornærmet, det hadde heller vært gøy. Men det måtte vært et antrekk som faktisk passet i størrelse og utforming - ingen ting dreper lysten mer enn å skulle ha på et sexy antrekk og så ender man opp med å føle seg som en flodhest som har skvisa seg inn i en alt for liten bikini 😂 Anonymkode: 0b31c...cd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Irak skrev (På 15.1.2025 den 18.34): Om du aldri har sett henne i noe utfordrende antrekk, så tror jeg at jeg ville valgt å lufte det litt forsiktig først. Det kan bli veldig overveldende og da er det fort at det blir nei med en gang. Se feks en film der dette kommer fram, og spør om det er noe hun kunne tenkt seg. Lurt å sjekke om hun i det hele tatt er mottagelig 😉. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke fornærmet, det hadde heller vært gøy. Men det måtte vært et antrekk som faktisk passet i størrelse og utforming - ingen ting dreper lysten mer enn å skulle ha på et sexy antrekk og så ender man opp med å føle seg som en flodhest som har skvisa seg inn i en alt for liten bikini 😂 Anonymkode: 0b31c...cd9 Enig med disse to! Spesielt det siste innlegget her. Det er mange antrekk/plagg som ser rålekre ut på modellen og gir deg lyst til å kjøpe dem for å se slik ut, evt for å få dama til å se sånn ut. Det hjelper lite hvis hun på bildet har en helt annen størrelse eller fasong enn dama som det blir kjøpt til. Det gjelder i begge retninger. Anonymkode: 63ae6...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig med disse to! Spesielt det siste innlegget her. Det er mange antrekk/plagg som ser rålekre ut på modellen og gir deg lyst til å kjøpe dem for å se slik ut, evt for å få dama til å se sånn ut. Det hjelper lite hvis hun på bildet har en helt annen størrelse eller fasong enn dama som det blir kjøpt til. Det gjelder i begge retninger. Anonymkode: 63ae6...ce7 For at hun skal kunne føle seg sexy så må hun føle seg komfortabel og vel i det. Så er det viktig at det rett størrelse. Er hun komfortabel nok, så vil hun ose av sexappeal lang vei, og det er ofte det som tenner mannen. Det er det som er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå