mockinbird Skrevet 5. mars 2006 #1 Del Skrevet 5. mars 2006 Ville bare si at jeg ikke er singel lenger... Og så blir man ikke jomfru igjen, selv om man lever tre år i sølibat... alt fungerer like godt, selv etter en "evighetslang" pause! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. mars 2006 #2 Del Skrevet 5. mars 2006 Og så blir man ikke jomfru igjen, selv om man lever tre år i sølibat ← Ikke? Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. mars 2006 #3 Del Skrevet 5. mars 2006 Grattis - det høres vedig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 5. mars 2006 #4 Del Skrevet 5. mars 2006 Gratulerer! Gleder meg på dine vegne. Skulle dog ønske jeg slapp singellivet særlig lenger nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wabbit Skrevet 6. mars 2006 #5 Del Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer!! Håper det blir lenge til før du besøker singelforumet som singel... Eller rettere sagt at du aldri besøker singelforumet igjen som singel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Lykke- Skrevet 7. mars 2006 #6 Del Skrevet 7. mars 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 7. mars 2006 #7 Del Skrevet 7. mars 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå