AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Er det noen her som ser på Pointless? Jeg er litt hekta, og blir sittende og se gamle sesonger i reprise, selv om jeg begynner å huske hvem som vinner og ikke. Og liker hvordan alle oppfører seg likt hver gang, både programledere og deltagere. Alltid noen som sier de kunne alt på det forrige brettet, at noen tok svaret deres, eller at de kan alt og prøver å finne ut hva som scorer lavest. 😅 Skulle gjerne sett en norsk versjon av dette, ser for meg Jon Almås som Xander og Lahlum som Richard. Pleas step up to the podium! Mitt favorittøyeblikk fra serien Anonymkode: 3e004...621 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Jeg har ikke tilgang nå men da jeg hadde lineær tv s jeg kjempemye på det, helt hekta jeg også 😆 Veldig fascinert over kjempen som sitter med svarene Anonymkode: 149d7...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Vi såg på det før da vi hadde tilgang. Morsomt konsept Richard er en 'liten' morroklump Men de hadde vel bare tatt inn b-c-f-g kjendiser her og ødelagt det. Anonymkode: 9e87c...478 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Vi såg på det før da vi hadde tilgang. Morsomt konsept Richard er en 'liten' morroklump Men de hadde vel bare tatt inn b-c-f-g kjendiser her og ødelagt det. Anonymkode: 9e87c...478 Sant, i Norge skal det være kjendiser med på alt. Pointless har vel riktignok en kjendisspesial i året, men det er for det meste vanlige folk med. Liker det at selv om man hadde hatt fasiten på riktige svar i hver kategori, så kan man fortsatt ikke vite hva som blir poengløst. Anonymkode: 3e004...621 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar Hva går det ut på? Anonymkode: 3c25c...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva går det ut på? Anonymkode: 3c25c...298 100 personer har før programmet fått de samme spørsmålene som deltagerne, og så gjelder det å finne svaret færrest mulig ga, altså det mest obskure. Jo færre poeng, jo bedre, og aller helst poengløst svar - 0 poeng gir ekstra penger i jackpoten. I finalerunden må man finne et poengløst svar for å vinne jackpoten. Et irritasjonsmoment er tekstingen, iblant kommer det opp i teksten at det er poengløst før man ser det. Anonymkode: 3e004...621 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå