Gå til innhold

Driver til modem

Lillepia

Anbefalte innlegg

Jeg syns d er så vanskelig å finne driver til modemet mitt som passer til win xp. Hvor tror dere at jeg kan finne d? Jeg har et "Smart link 56 k voice modem" Noen som har funnet den drivern noen plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med samme problemet om dagen,finne driver til hersens XP for trådløst bredbånd.

Aller først,prøv å finne produsentens hjemmeside,da disse kanskje har oppdaterte drivere.Dernest,bruk søkemotorer og let etter sider og linker som kan ha disse oppdaterte driverne.De ligger ofte gratis ute på nettet for kunder,problemet er å finne dem...lykke til.

http://www.startsiden.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har leita mange ganger på nettet men uten hell.

Men nå når jeg har innstalert winxp og bare brukte drivern for windows 2000 fant jeg den. Programvaren til modemet mitt hadde faktisk en link til nedlastinga av oppgraderinger.

hmmm... :roll:

Vet dere om det kan være dumt å bruke en driver so ikke er begenet til xp? det kommet jo opp en melding om at noe kan gå galt. Hva kan gå galt egentlig? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida ikke noe farlig.. ikke alle hardware produsenter lager XP driver, de anbefaler bare å bruke win2000 drivern.. XP og Win2k er bygd på den samme plattformen.. så det skal nok gå bra. Samt at alle ikke gidder å bruke penger på å få Mr Bill Gates & Co til å teste at drivern dems passer inn i operativ systemet.. Derfor har Windows en slik advarsel. Jeg har brukt win2k drivere til modem på de pc'ene som har hatt XP.. det når jeg ikke har funnet XP driver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare Hyggelig =) Jobber med slikt til daglig... å hjelpe andre med datatrøbbel, gjør gjerne slik kl 01.00 på natten også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er IT-Konsulent =) og jobber med Helpdesk / Brukerstøtte

Bare å spørre.. skal svare så godt jeg kan, og husk ingen spørsmål er dumme! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...