Gå til innhold

Har du noen gang blitt bedratt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fortell din historie! 

Det sies at ca 50% av befolkningen er utro..men det er sjelden jeg hører om noen i nær omkrets som er utro. Er det fordi folk er gode på å holde hemmeligheter? Eller skrytes det litt på disse statistikkene som er anonyme?

Anonymkode: 64406...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja eksen min hadde en hemmelig facebook konto hvor han samlet på damer han skrev med, alt fra flørting til å legge opp mot et liv sammen. Hun ene bodde i utlandet og hadde barn, de hadde aldri møttes men planla allerede å flytte sammen i utlandet, han skulle bli stefar for ungen og alt mulig. Mange andre hadde han møtt og vært intim med. 

Han løy om å reise på arbeidsoppdrag, og dro på singelcruise i stede. 

Alt var på denne hemmelige kontoen, det var et skikkelig slag i trynet alt sammen. 

Anonymkode: ac036...0bb

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg har blitt bedratt.

Ingen i min omgangskrets vet det og ingen mistenker det. Jeg føler på stor skam rundt det.

Anonymkode: 851fd...37e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja eksen min hadde en hemmelig facebook konto hvor han samlet på damer han skrev med, alt fra flørting til å legge opp mot et liv sammen. Hun ene bodde i utlandet og hadde barn, de hadde aldri møttes men planla allerede å flytte sammen i utlandet, han skulle bli stefar for ungen og alt mulig. Mange andre hadde han møtt og vært intim med. 

Alt var på denne hemmelige kontoen, det var et skikkelig slag i trynet alt sammen. 

Hvordan ble kontoen oppdaget? Helt sprøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Jeg dro. 

Anonymkode: 9161b...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg har blitt bedratt.

Ingen i min omgangskrets vet det og ingen mistenker det. Jeg føler på stor skam rundt det.

Anonymkode: 851fd...37e

Hva er det som gjøt at du føler på skam rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvordan ble kontoen oppdaget? Helt sprøtt!

Han glemte å lukke den fanen da han brukte fellesdataen, først trodde jeg det var vanlig face og skulle krysse den ut, men noe catcha oppmerksomheten min og jeg kikka litt, han hadde sikkert chatter med flere hundre damer, gjennom årene med meg.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han glemte å lukke den fanen da han brukte fellesdataen, først trodde jeg det var vanlig face og skulle krysse den ut, men noe catcha oppmerksomheten min og jeg kikka litt, han hadde sikkert chatter med flere hundre damer, gjennom årene med meg.  

Fyttigrisen..det må ha vært et sinnsykt sjokk! Å være del av et forhold hvor en person klarer å skjule personligheten sin så til de grader. Skremmende! 

Hvordan konfronterte du han?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger som jeg vet om. De er begge Xer. Jeg skammer meg ikke over det. Har skjønt at det ikke var min skyld at de valgte å gjøre det. 

En ble fortalt til meg. Det var som å få et slag.

Den andre oppdaget jeg mentalt i ettertid. Kroppen min skjønte det på et tidligere tidspunkt, så det ga seg utslag i masse angst i kroppen, uten at jeg kunne finne fysiologiske grunner til det. 

Jeg har gått tre år i terapi for å lære om meg selv, psykologi med terapeut og studerer barnehagelærer. Det har gitt meg mye verdifull kunnskap i forhold til min helse. Det er jeg veldig takknemlig for. 

Kunnskap er makt, og det er en investering i egen helse. Det psykiske påvirker kroppen mye mer enn det vi tror, og det er blitt kartlagt av spesialister på dette feltet. 

Vil anbefale alle å se serien Uten synlige tegn på Sumo. Den er veldig interessant. 

Så jeg synes KG er en flott plattform der det er lavterskel for å dele sine erfaringer, og opplevelser. Ikke alle mennesker går til terapi, og jeg synes det er mange kloke hoder her inne, så tusen hjertelig takk til dere.

Dere betyr mer enn dere tror! 

Endret av Irak
  • Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Fyttigrisen..det må ha vært et sinnsykt sjokk! Å være del av et forhold hvor en person klarer å skjule personligheten sin så til de grader. Skremmende! 

Hvordan konfronterte du han?

Ja, det var det, jeg ble sittende og se på alt det der og kunne ikke forstå at det var min samboer som sa de tingene til andre damer, det var helt umulig å ta innover seg. Han var på jobb, når han kom igjen var jeg fortsatt helt nummen og visste ikke hva jeg skulle si. Han så på meg at noe hadde skjedd og jeg sa at han hadde glemt å lukke kontoen sin, han ble først helt hysterisk og sa "nei nei nei " og sa han at det betydde ingenting, at det er meg han elsker og satser på osv.

Jeg gikk og la meg og han la seg ved siden av meg og gråt, prøvde å holde meg og si unnskyld og mye jeg ikke husker. Dagen etter sa jeg at dette ikke går, det og er et tåkete minne, tror jeg var i sjokk resten av den uka egentlig og kanskje hele måneden. Han flyttet ut, først til en kompis så til eget sted, han prøvde å ta kontakt det neste året, jeg måtte oppsøke psykolog for å bearbeide. Det er 10 år siden nå, og selv om jeg er på en mye bedre plass i livet så sitter det som et traume,  jeg er singel og det tror jeg kanskje at jeg blir livet ut. 

• Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To tidligere damer: Kjæresten fra videregående, og min ekskone.

Hva er historien? Tja, jeg lærte noe om kvinner.

Men jeg forstod det helt ikke før jeg selv ble den som ei gift dame var utro med. Og nei, jeg visste for ordens skyld ikke at hun var gift.

For denne gangen var det plutselig jeg som var han spennende fyren i en kjedelig hverdag… og da skjønte jeg hvordan det hele henger sammen.

Så lærdommen? Aldri stol på en kvinne.

Anonymkode: 2c760...a6c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde lenge vært forelsket i en mann. Visste ikke at han var gift. Kuttet han ut når jeg fant ut av det, men det var som et slag i trynet. Føler mye skam over å ha vært den andre kvinnen. 

Anonymkode: fd3a9...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, opplevde utroskap som 16 åring - men ikke i noen av mine voksne forhold (som jeg vet om). 

Jeg var selv utro som 16 åring som hevn (Ikke stolt av det, nei), og har heller aldri vært utro siden.

Anonymkode: 2cf61...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud, for et svik. Jeg har ikke ord..

Sender deg varme tanker og gode klemmer!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Herregud, for et svik. Jeg har ikke ord..

Sender deg varme tanker og gode klemmer!❤️

Takk for gode ord og tanker, det er ikke så mange jeg har delt dette med, venner og familie vet ikke egentlig, bare at vi gikk fra hverandre osv, på en måte følte jeg på en enorm skam og var flau, jeg tok det på meg lenge og fikk god hjelp i terapi. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eksen var mest sannsynlig utro mot meg. Startet med chatting dag og natt, mobilen med seg OVERALT, ingen kjærtegn eller sex med meg. Dro på "avtaler" andre steder og var lenge borte. Osv, osv... 

Til slutt var det bare å legge sammen alle disse tingene og jeg forstod hvor forholdet var på vei. 9 år rett ut av vinduet. Jeg var så lei meg, for jeg var 100 % trofast mot han alle de årene vi var sammen. Å bli sviket på den måten er noe jeg aldri kommer til å tilgi han for. Ikke at han noen gang kommer til å innrømme ovenfor meg at han var utro. For i følge han så var de "bare" venner....🙄 

Nå i ettertid er jeg glad for at han ikke er en del av livet mitt lenger. Jeg kommer aldri til å godta eller tilgi utroskap. Da er de på hue og ræva ut for vedkommende. 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.. jeg var 16 og forlovet, min forlovede var utro med ene venninnen min. Aldri stolt på mennesker igjen etter dette

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Løgnen var verst. At man etterpå lurer på om noe av det man hadde sammen var ekte. 

Anonymkode: c4cfb...369

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Takk for gode ord og tanker, det er ikke så mange jeg har delt dette med, venner og familie vet ikke egentlig, bare at vi gikk fra hverandre osv, på en måte følte jeg på en enorm skam og var flau, jeg tok det på meg lenge og fikk god hjelp i terapi. 

Du har absolutt ingenting å føle skam over. Ingenting ❤️. Han gjorde noe grusomt, forferdelig, ondskapsfullt med deg og alt det ligger på han. 

Jeg vet hvor vonde de følelsene kan være  🫂 og det er veldig godt å høre at du fikk god hjelp i terapi! ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eksen lå med to damer i min familie. Så ble bedratt både av ham, og av de to.

Anonymkode: 3cde1...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...