AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Hvordan gjør dere det? Går det an å bruke høytrykksspyleren i selvvasken? Anonymkode: df311...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Ja, selvvaskanlegg har også ofte en egen plass for understellsvask. Har du vann hjemme, kommer du nokså langt med hageslangen også. Anonymkode: 760cb...06a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Sett vannsprederen under bilen. Eller kjør i vaskemaskin og velg understellsvask 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, selvvaskanlegg har også ofte en egen plass for understellsvask. Har du vann hjemme, kommer du nokså langt med hageslangen også. Anonymkode: 760cb...06a Har de? Det visste jeg ikke. Hageslangen går ikke i Innlandet midt på vinteren. TS Anonymkode: df311...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har de? Det visste jeg ikke. Hageslangen går ikke i Innlandet midt på vinteren. TS Anonymkode: df311...5ec Ja, se etter de store selvvaskanleggene under tak. Går også an å spørre etter slikt i en lokal Facebook-gruppe (om du er over 40 og har Facebook, da). Anonymkode: 760cb...06a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. januar #6 Del Skrevet 15. januar Må bruke høytrykkspyler og avfetting 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #7 Del Skrevet 15. januar Min bil har metall dekket med plast, under og i hjulbuer. Veldig genialt for da får saltet godgjøre seg uten at man får spylt det bort... Anonymkode: 4bc76...a92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå