AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Skrevet 15. januar Hvor kjøper du smykker, øredobber og armbånd? Tenkte ikke på sånne til flere tusen, men litt bedre kvalitet enn Glitter og Makeup mekka, liksom 🙂 Jeg liker Snö og Pilgrim. Pilgrim har så mange fine hoops (små øreringer med litt dinglende pynt). Har hatt dilla på det et par år, og liker å bytte på. Har to hull i hver øreflipp. Pilgrim har fine ringer også. Snö har også mye fint. Kjøper gjerne gaver derfra. Sånne sett med f.eks armbånd og to sett øredobber. Noen som har flere butikker å tipse om? Anonymkode: dd5c2...77d
Doris Becker Skrevet 15. januar #2 Skrevet 15. januar Har kjøpt noe på Den Dama. Synes de er flinke til å ta inn merker av typen jeg liker, som ikke koster skjorta Mye klassisk, men med en "edge". https://dendama.com/collections/jewelry?page=2 1
enkefru Skrevet 15. januar #3 Skrevet 15. januar Sjekk denne tråden her fra 29. desember, ble spurt om det samme da: 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Skrevet 15. januar Doris Becker skrev (5 minutter siden): Har kjøpt noe på Den Dama. Synes de er flinke til å ta inn merker av typen jeg liker, som ikke koster skjorta Mye klassisk, men med en "edge". https://dendama.com/collections/jewelry?page=2 Takk, skal sjekke 🙂 Anonymkode: dd5c2...77d 1
Doris Becker Skrevet 15. januar #5 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk, skal sjekke 🙂 Anonymkode: dd5c2...77d Hvis man blir lei dem, så er det endel interesse for det på Tise og Finn, lettsolgt 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar #6 Skrevet 15. januar Har ikke råd til det , bruker bare de jeg har arvet. Eller fått i gave. Synes egentlig det er litt sært og kjøpe smykker selv, men mulig jeg hadde gjort det om jeg var veldig rik 😅 Anonymkode: 59273...b37
AnonymBruker Skrevet 15. januar #7 Skrevet 15. januar Hva legger du i at smykker fra Snö og Pilgrim har bedre kvalitet enn Glitter og Makeup Mekka? Juggel er vel juggel ? 🤷♀️ Kjøper smykker hos gullsmed. Anonymkode: 2369c...096
AnonymBruker Skrevet 15. januar #8 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva legger du i at smykker fra Snö og Pilgrim har bedre kvalitet enn Glitter og Makeup Mekka? Juggel er vel juggel ? 🤷♀️ Kjøper smykker hos gullsmed. Anonymkode: 2369c...096 TS her. Jeg har også mange smykker fra gullsmed. Diamanter, hvitt gull, sølv.... Men jeg liker å bytte ofte, og liker å "leke meg" litt med øredobber især 🙂. Øredobbene fra Pilgrim er belagt med sølv, og er helt tydelig av bedre kvalitet enn de fra Glitter osv. Det er i allefall min erfaring. Det finnes mange variasjoner av juggel 😃 Anonymkode: dd5c2...77d 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #9 Skrevet 23. januar Etsy. Dyrberg Kern er også bra. Anonymkode: db200...ad2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Skrevet 25. januar Lager alle smykkene mine selv. Anonymkode: 01f13...07f 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Skrevet 25. januar Kjøper ikke smykker selv. Har ikke penger til det. Det jeg har er arvet og dermed mer vært i mitt øye. De jeg bruker mest er arvet fra min bestemor Anonymkode: bfd32...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå