AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Han jeg dater - vi kaller hverandre kjærester - men ikke offentlig ennå, er utrolig stresset. Han har 1000 jern i ilden. Opplever at han utfører en rekke handlinger ut fra andre (nærstående rundt) sine behov. Det gir liten tid til meg som ønsker å være nær han. Han skriver han gleder seg til å få tid med meg, og da skal vi gjøre masse fint sammen. Men jeg får ca 2 meldinger om dagen, og 14 dager siden jeg traff han sist, og aldri en telefon (selv om jeg har hintet om at det hadde vært koselig om han ringte med) En utfordring er at jeg har behov for bekreftelse. Men jeg prøver å ikke være masete. Prøver å kun svare på meldingene, eller skrive en hyggelig, humoristisk, støttende, lett flørtende eller sexuell (varierer litt for å prøve meg frem) hvis det har gått ca 10-14 timer siden forrige melding vi sendte hverandre. Han svarer stort sett, men ikke alltid. Han sender imidlertid alltid et hjerte eller to hver dag med kort hilsen og skrev for 4 dager siden at han var glad i meg. Når han skriver så sjelden, så tenker jo hele meg at han er lei meg, at han orker meg ikke lenger og ønsker å avslutte forholdet men klarer det ikke. Men hadde han i det hele tatt skrevet og sendt et hjerte da? Hvordan nærmer man seg en som er så stresset og opptatt? Hvor direkte kan man være? Bør jeg bare forholde meg i ro og håper at ting roer seg rundt han? Bør jeg la være å skrive før han skriver, eller bør jeg skrive noe støttende? Er jo glad i han - og savner veldig å være nær han. Hvis han er stresset og jeg spør om han vet når vi kanskje kan få til et nytt treff - vil han føle seg veldig kontrollert da? Hvordan kan jeg kommunisere med en stresset mann uten å gi han vonde/dårlige følelser eller følelser av å bli kontrollert? (Har forstått at menn går i forsvar da, eller blir lei) Noen med lignende erfaringer som har råd å komme med? Anonymkode: d9477...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Hvorfor stresser han så og er så opptatt da? Er det for å forstyrre seg selv på noe vis? Sliter han med tunge tanker? Eller noe lignende? Dere er jo helt forskjellige, og etter hva du skriver av informasjon her, så har dere helt forskjellig måte og behov på svar/bekreftelse. og du må enten møte han litt på halvveien her, eller så vil dette spise deg opp. Anonymkode: 20cf9...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Har du noen klare grunner til at du tror det vil endre seg? At han faktisk vil roe ned og finner mer tid til deg med tiden, når han ikke gjør det nå i denne nye, spennende fasen? Normalt er det i starten man har mest hyppig kontakt. Husk å se på handling, ikke hva de sier. Jeg ville vurdert om han er feil person for deg, da han virker som en som alltid vil ha 1000 baller i luften, mens du ikke er samme type. Jeg tror ikke han der vil gi deg det du trenger. Anonymkode: dd8b8...a44 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Hvor lenge har dere datet? Anonymkode: 82403...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Hvordan vet du at han er stresset? Har han sagt det? Kanskje han bare liker å ha mange baller i lufta? Anonymkode: 60b70...344 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Og - bor dere på samme sted, eller er dette et langdistanseforhold? Anonymkode: 82403...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Han velger å ikke prioritere deg. Move on Anonymkode: fe63e...3e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han velger å ikke prioritere deg. Move on Anonymkode: fe63e...3e6 Dette, man har tid til det man vil, og han tar seg tydeligvis ikke tid til deg ts. Å sende en sms koster ikke en kalori engang så det er ikke noe å legge vekt på. Anonymkode: 0f9b6...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå