Gå til innhold

Erfaring med nordesthetics i Litauen? (kosmetisk kirurgi)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå har jeg vært arbeidsledig såpass lenge (2 år) og vurderer å gå til drastiske tiltak. Har tenkt på dette lenge før jeg ble arbeidsledig, bare så det er sagt. Men nå har jeg fått bekreftelsen på at dette er helt riktig for meg. Jeg har egenkapitalen min, men kommer aldri til å få råd til leilighet uansett, så jeg tenker å bruke ihvertfall 100.000 av dem på nytt ansikt. Noen som har erfaring med denne klinikken i Litauen? Virker jo ganske bra basert på hjemmesiden deres.

Anonymkode: d059e...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

😂😂😂

Enten troller du, ellers er du verdens minst fornuftige menneske. Også nå i denne økonomisk usikre tiden! Hjelpes.

Anonymkode: 35c65...bf3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😂😂😂

Enten troller du, ellers er du verdens minst fornuftige menneske. Også nå i denne økonomisk usikre tiden! Hjelpes.

Nei, jeg troller ikke, og kanskje burde jeg ikke ha tatt med jobb-biten, for dette er jo noe jeg har bestemt meg for helt uavhengig av arbeidsmarkedet sånn i utgangspunktet. Men dersom du ikke noensinne har vært der som jeg er, så tenker jeg at det er bedre å bare tie. Jeg har ønsket dette siden jeg var ni-ti år gammel, og har ikke forandret mening på 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Endre ansikt fordi du ikke får jobb?

Anonymkode: 40999...ed0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Endre ansikt fordi du ikke får jobb?

Anonymkode: 40999...ed0

Nei, jeg skal endre et ansikt jeg har irritert meg over og hatet i nesten 40 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nei, jeg skal endre et ansikt jeg har irritert meg over og hatet i nesten 40 år.

Og du ser ikke noen andre løsninger enn å bruke majoriteten av din eneste trygghet i livet; sparepengene du har?

Og joda, jeg har vært der du er. Jeg valgte noe helt annet enn deg og det endret livet mitt radikalt. Mental helse er veien å gå kjære deg. Psykolog og å jobbe med selvfølelsen.

Du aner ikke hvor mye du kan kontrollere om hvordan du føler deg gjennom regelmessige øvelser for mental helse!

Og igjen, jeg vil minne deg på hvor vanvittig viktig den pengebufferen din er å ha de neste fem årene. Jeg kan ikke understreke dette nok. Du vil komme til å slite økonomisk hvis du bruker disse. Du er advart...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg kjenner på at jeg opplever det du sier som å være i affekt, selv om du også sier at du har tenkt på det i 30 år. 

jeg er ikke motstander av plastisk kirurgi, men det bør ikke gjøres med ett utgangspunkt av selvhat, og ikke operasjoner for 100 000 kr i Litauen i en omgang. Selv om du gjerne ikke liker utseendet ditt er det fortsatt deg, og det er krevende for psyken å møte ett annet speilbilde. Noe som ikke bør undervurderes. 

Anonymkode: 57143...694

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er nok løsningen på alt. 100 000 på "nytt" ansikt i Litauen. Muligens hvis man ønsker jobb som skrekkfilmskuespiller.

amanda-lepore-boobs.jpg

Anonymkode: eb8b8...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville gjort det i Norge, og valgt blant de beste plastikk-kirurgene som er... I Oslo ville jeg anbefalt Cosmo clinic (selv om jeg er for ung til å gjøre noe med ansiktet selv enda) Hvis det var nese, ville jeg undersøkt etter en av de BESTE nesekirurgene. Det er verdt å betale noen titusener mer, enn å kaste bort hele summen på et dårlig resultat.

Maange utdannede plastikk kirurger der ute, som IKKE har noe som helst talent, bare gyldig lisens!

Anonymkode: 7b8f3...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok ikke ansiktet ditt som er problemet, TS. Men heller hodet.

Uavhengig av din økonomiske situasjon sånn ellers: Plastisk kirurgi i utlandet ville jeg absolutt styrt unna. Norsk Pasientskadeerstatning er en god instans å ha om noe skulle gå galt.

Anonymkode: 8baf9...33e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...