AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Skrevet 15. januar Hei, jeg og samboer har bodd sammen i 3 år, kjent hverandre i flere år. Følelsene begynner å gå vekk, jeg fikk ikke julegave av han i år fordi «jeg ikke hadde sendt en ønskeliste». Han har en veldig drøy humor som kan være morsomt men noen ganger går det for langt og det har begynt å bli mer irriterende enn morsomt. Det er flere tegn jeg har kjent på en stund som tyder på at jeg ikke lenger elsker han, men det er vondt også for jeg er glad i han og han får meg til å føle meg trygg. her er problemet, om jeg ender opp med å avslutte forholdet, hvordan gjør man det med bosituasjon da? Per nå bor vi sammen langt unna familie og venner, han jobber, jeg studerer. Vi har to katter sammen, navnet mitt står i kontrakten på leiligheten vi leier, men ingen av oss kommer til å ha råd til å beholde den. Det vil jo så klart være en oppsigelsestid på leiligheten så hvordan gjør man dette? Bor man bare sammen? Eller? Anonymkode: 308b4...f3e
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Skrevet 15. januar Da må dere bo sammen ut oppsigelsestiden og mellomtiden finne noe eget dere kan flytte til ja. Kattene må dere rett og slett bli enige om. Anonymkode: b187c...fd4
Ymse meninger Skrevet 15. januar #3 Skrevet 15. januar Si opp leiligheten, finn en hybel og fordel katter. Enkelt!
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Skrevet 15. januar Om dere ikke har råd til å leie hver for dere inntil oppsigelsestiden er ute må dere bo sammen ja. Anonymkode: 9e5d9...7e3
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Skrevet 15. januar Evt finn noen andre som trenger korttidsleie i den perioden. Men det tar jo ofte tid å finne noe nytt også. Anonymkode: 4beba...3d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå