AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Det gjør vondt å skulle dele dette, fordi jeg burde ha fiksa det selv eller snakka åpent om det med andre, men jeg er ikke en som liker å plage andre med mitt. Hvertfall ikke kjæresten min, som ofte reagerer med at han blir lei når jeg tar opp ting og sier han bare føler seg dårlig når jeg sier slikt. Jeg vil bare grine imens jeg skriver dette. Trenger å høre andre sine meninger. Jeg og samboeren min har det egentlig veldig fint ilag, vi gjør mye sammen og deler mye av de samme hobbyene. Liker hans nærvær. Problemer er at jeg føler så mangel på kjærlighet. Jeg føler meg ikke spesiell lengre. Når jeg hadde bursdag gjorde han ingenting spesielt for meg, lagde ikke kort, hadde ikke blomstre, kjøpte meg gave eller gjorde meg en liten tjeneste! 😔 når jeg utrykker at jeg trenger litt mer så reagerer han bare med at jeg klager og syter. Kanskje gjør jeg det, men jeg føler jo ikke han har lyst å ta på meg så mye eller vise meg den ekstra kjærligheten. De små tjenestene vet dere.. Noen som har vært i samme situasjon? Tror dere jeg krever for mye.. Anonymkode: 2181c...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Trenger mer enn én bursdag som eksempel, men om dette gjelder i det store og hele at han aldri viser deg omtanke og kjærlighet så er det nok på tide å sette kroken på døren. Mine krav: Føle meg sett og verdsatt Føle meg trygg og lykkelig Føle meg elsket og begjært Føle at han er bestevennen min som jeg kan prate med alt om Føle at jeg har en partner som alltid har ryggen min Anonymkode: fe8a4...03d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Forstår at det kan føles sårt og ville ha mer enn det kjæresten gir av seg selv. Vet ikke om det kan hjelpe med råd til det. Han er nok en person som ikke trenger så mye selv, kanskje? Uansettt synes jeg godt du kan si at du forventer at dere gir hverandre litt ekstra oppmerksomhet på bursdagene, og at du setter veldig stor pris på sånne ting. I stedet for å å be om oppmerksomhet, som ofte kan virke litt masete, kan du heller huske på å vise entusiasme og glede for hver liten ting han faktisk gjør. Det virker motiverende. Så husk å t vare på deg selv og ikke la alt mulig være opp til ham og avgjøre, men vis at du tar initiativ til ting mellom dere og mellom deg og venner. Kanskje du faktisk har lyst på litt alenetid noen ganger. Ikke vær redd for å vise det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden I stedet for å føle seg dårlig, kunne han ha steppet opp. Har han gjort noe for å møte det du har sagt du trenger eller sier han bare at du ikke skal klage så han ikke føler seg dårlig? Hva gjør han for deg? Anonymkode: d377b...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Fikk du ikke gave eller kort eller middag til bursdag? Altså, ikke alt sammen, men m én av dem iallfall? Det er sært. Kan du finne en ny kjæreste? For det der blir ikke bedre. Anonymkode: ae25b...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har lært meg at jeg må være veldig tydelig. Jeg har sagt til mannen min at det er jeg som tar vare på han i denne verdenen - jeg gir oppmerksomhet, steller for han, ordner gaver til han, lytter på han og så videre. Og jeg forventer det samme (på hans måte, selvfølgelig) tilbake fra han. Dette er et absolutt krav for å ha et godt forhold for meg. Og jeg prater ikke om ekstragavante gaver eller slik. Men gave som viser at han kjenner meg, at han har skrapet bilen for meg en kald vinterdag, lager en kopp te til meg hvis jeg føler meg dårlig og slikt. Så mitt råd er - vær tydelig og direkte om hva du forventer og hvorfor. Anonymkode: 606da...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden The empowered wife - Laura Doyle. Du er ikke sytete og klagete. Og du krever absolutt ikke for mye. ❤️ Anonymkode: 44c9f...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå