Gå til innhold

Han vil ikke vente seks uker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fødte for akkurat tre uker siden i dag og renselsen virker som den ferdig, har ikke blødd på to dager. 
Lurer på om det er farlig å ha sex nå, eller om det sannsynligvis kommer til å gå bra. Har en mann som mener at jeg er klar siden jeg ikke blør lenger, men for å være ærlig så er jeg redd og litt ukomfortabel med tanken. Er andre barnet, og har hatt ukompliserte fødsler, ingen revning osv.. Etter første fødsel hadde vi sex etter fire uker, og det kjentes normalt ut, men føler det er feil nå. 

Hva har dere gjort? 

Anonymkode: 0730c...d81

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du ønsker å vente, så venter du! 

Anonymkode: 4018c...67c

• Liker 21
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blitt forbanna og sagt han kan gå og knulle en mosedott, klarer han ikke å ha omtanke og empati for deg som nettopp har vært gjennom en fødsel kan han pule seg selv. 

Anonymkode: 524db...325

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wtf for en fyr! Han får finne seg en mosedott som AB over her sier. 

Anonymkode: af95b...348

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, hva er galt med mannen din som presser deg til sex? Hva vet han om når man er klar for sex etter fødsel?! Æsj.

Anonymkode: cd2f1...aa5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du er klar når du er klar, samme hva han skulle mene.

Anonymkode: 0c141...21c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så barnet er ikke så viktig for han altså....

Det er det jeg tok ut av hele greia.

Og jeg vil ikke en gang ha barn. For en mosedott han er, og han kan ta seg en jævla lang gåtur inn i skæven å finne en mosedott å knulle på.

Anonymkode: d0838...60d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke barn enda, men jeg svarer læll:

Jeg hadde ikke hatt sex før jeg hadde følt meg klar, hadde mannen mast om sex før de 6 ukene var over, hadde det vært en ganske tydelig beskjed i retur: Du får enten vente eller kjøpe deg en fleshlight.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HAN Mener du er klar? HAN har ikke født, det er mer enn bare selve blødningen som er grunnen til at de sier man bør vente - og ikke i noen verden er HANS mening relevant, han får finne andre måter å tømme tanken på.

Anonymkode: 82fca...8b7

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

HAN Mener du er klar? HAN har ikke født, det er mer enn bare selve blødningen som er grunnen til at de sier man bør vente - og ikke i noen verden er HANS mening relevant, han får finne andre måter å tømme tanken på.

og ja, han bør i det MiNSTE bruke kondom pga infeksjonsfaren han utsetter deg for! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er virkelig noen menn så dumme.... Han er vel mindre begavet da. 

Anonymkode: 70e94...910

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han mener du er klar 😂 fyfader noen mannfolk altså. 

Anonymkode: 98344...e8f

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare blødningen det kommer an på, du skal føle deg klar. Både fysisk og psykisk. Du, ikke han. Hva han mener har ingenting å si og han burde holde seg for god for å mene noe om når du er klar eller ikke. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At du ikke blør, betyr ikke at du er klar. INGEN kan bestemme at et annet menneske er klar for sex. Om en må OVERTALE et menneske til å ha sex og vise til dokumentasjon at det "ikke er farlig" så er det egentlig et nei. Sex skal være godt! Det skal ikke bare være ufarlig. Kvinnen (og mannen, selvsagt) skal ha lyst til å ha sex. Om den ene sier NEI, så tar den personen aldri feil, og den andre har INGEN rett til å komme med motargumenter.

Du kan tilby oralsex om du ønsker, men hvis han krever å ha sex, så er det faktisk utrolig slemt gjort mot deg. 

Anonymkode: 8b98b...556

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde bedt han vente seks uker... altså, vente seks uker før han kommer hjem igjen... 
For han hadde ikke vært velkommen i samme seng som meg på minst seks uker, helst ikke under samme tak... 

Anonymkode: a53b3...454

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jøss! 😮 Er han alltid så lite kjærleiksfull mot deg? 

Anonymkode: 3a575...97f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du i det hele tatt seksuell lyst enda da? Da jeg fødte mine tok det lang tid før tenningen var tilbake pga av hormoner, amming og slitenhet. Det tar også tid for skjedeveggene og livmoren å trekke seg sammen, så selv om du ikke blør lenger er det ikke sikkert underlivet ditt er så klart for samleie enda.

Hvis du ikke har lyst på sex, ber du han finne fram hånden og gjøre jobben selv fram til ting forandrer seg for din del.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke sex på over et halvt år etter begge fødslene og mannen min sa INGENTING.

Hiver meg også på mosedott-toget.

Anonymkode: 70dd4...1df

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Satan så respektløst, hadde boikotta både ham og kølla hans på ubestemt tid!! Du presset ut en BABY for tre uker siden! Gud bedre for et svin.

Anonymkode: 77de9...26c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...