AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Eller er fitte bare fitte uansett og utseende på dama ikke så my å si? Anonymkode: 65988...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Eller er fitte bare fitte uansett og utseende på dama ikke så my å si? Anonymkode: 65988...7f7 er det ei jeg skal bli sammen med så det viktigste at vi passer sammen og har en del like ønsker og forventninger. men klart det har lit å si hvordan hun ser ut. Men er det snakk om bare diskre kos så er det ikke så viktig, men heller at vi ønsker det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Må jo selvfølgelig være såppas attraktiv at hun tenner meg, er jo litt spesielt å ha sex med noen som ikke gjør en kåt Anonymkode: a6cc5...eff 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar Det eneste som betyr noe er jo om vedkommende er seksuelt attraktiv. Anonymkode: c1a10...142 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Del Skrevet 15. januar Jeg må innrømme at jeg ikke tenner på en kvinne jeg ikke oppfatter som attraktiv. Fitte alene er ikke nok. Å skulle ligge med en jeg ikke opplevde som attraktiv ville blitt en temmelig tvangspreget handling. Anonymkode: 8c1bc...ec6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #6 Del Skrevet 15. januar 1/10 Anonymkode: fd651...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #7 Del Skrevet 15. januar Spiller ingen rolle bare jeg får pult og tømt meg. Anonymkode: e80f7...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå