AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Noen som har testet/holdt i begge og kan komme med erfaringer. Kjøper brukt og de jeg har sett meg ut er så langt unna at jeg må få de sendt, så kan bare vurdere ut ifra bilder og andres erfaringer. Men liker begge to, så klarer ikke bestemme meg. Anonymkode: af562...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Har hatt en sort Bayswater. Nydelig kvalitet og tykt skinn. Solgte den siden jeg aldri brukte den. Fant ut at jeg foretrekker crossbody vesker og synes det er styrete å gå å holde i veska hele tiden. Den er jo så stor at man har plass til veldig mye og da er det i hovedsak hverdagsbruk den passer til. Ofte var det såpass i den at den er for tung til å bare henge på armen så om jeg skulle gjøre noe som krevde to hender ble det bare styr. Ellers er veska helt nydelig! Anonymkode: d38dd...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Del Skrevet 16. januar Elsker bayswater. Spesielt de nye modellene. Anonymkode: f394e...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar Den originale bayswater er en klassiker. Du kan jo vurdere satchel-modellen om du ønsker en som er litt lettere. Synes Del Ray ser litt rar ut, men aldri eid denne. Hadde cara mini og medium. Fine detaljer, men mini ble veldig liten og medium litt klumpete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Kjøpte min Bayswater i 2011 og den er like fin i dag🧡 Betalte 7000 kr for den, så den har økt veldig mye. Klassisk Bayswater Anonymkode: 9f2b4...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå