Gå til innhold

Bruker dama di å ri deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sikkert mange som lar seg provosere av denne, men er nokså sikker på at de damene som misliker denne stillingen er de samme som er litt dårlig trente og/eller overvektige. En må være i rimelig god form og ha sterke lårmuskler for å holde mer enn 3-4 min i inn-og ut ridestillinger. Min erfaring er at de fleste foretrekker å gi seg etter 1-2 min med mindre de er svært godt trente. Og de fleste vil ikke at samleie skal føles som en treningsøkt. Vi vil nyte og vi vil komme vi også. Øverst liggende på magen over ham med sirkel bevegelser fungerer bedre for damer flest er min erfaring,  men da kommer ikke mennene like lett.

Jeg svarer basert på egen erfaring som kvinne og venninners utalelser.

Anonymkode: d7079...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Sikkert mange som lar seg provosere av denne, men er nokså sikker på at de damene som misliker denne stillingen er de samme som er litt dårlig trente og/eller overvektige. En må være i rimelig god form og ha sterke lårmuskler for å holde mer enn 3-4 min i inn-og ut ridestillinger. Min erfaring er at de fleste foretrekker å gi seg etter 1-2 min med mindre de er svært godt trente. Og de fleste vil ikke at samleie skal føles som en treningsøkt. Vi vil nyte og vi vil komme vi også. Øverst liggende på magen over ham med sirkel bevegelser fungerer bedre for damer flest er min erfaring,  men da kommer ikke mennene like lett.

Har nesten aldri sex i kun en stilling, bruker dere ikke bytte? 5 min i en stilling?

Jeg er ikke godt trent, men har ikke problemer med å ri. Men så vet ikke jeg hva for noe avansert riing dere utfører?

Har kun opplevd menn komme fort.

Anonymkode: 61224...bb5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er overvektig og elsker å ri. Er vel nesten eneste stillingen vi bruker. Jeg rir lenge og hardt. Før hatet han den stillingen, den gav han ingen ting. Men etter vi ble sammen så elsker han den, fordi jeg er så god på det. 

Fint for meg, for jeg kommer og sqiurter så mye da.

Anonymkode: 05940...278

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rir alltid. På en stol, på sofaen, i sengen i bilen.

Anonymkode: 85088...3df

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg rir ikke kjære. 
Han har skade i ryggen, som gjør det utrolig vondt for ham. Så da unngår vi det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde hun giddet det, hadde jeg blitt sykt lykkelig. 

Anonymkode: f86fd...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi rir ofte, i ulike varianter, ikke bare penetrering. Jeg sitter ofte oppå brystkassa hans og onanerer eller suger han. Jeg vet at han liker rumpa mi, og da får han anledning til å nyte den.

Anonymkode: e2ae8...768

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 22.33):

Det som er litt merkelig. Hun elsker å ri sin dildo m/sugekopp. Med meg - sjelden.

Anonymkode: d6b8c...3f3

Kan det være fordi du er litt passiv? Dildoen er jo veldig aktiv😊

Anonymkode: 196af...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 23.12):

Kvinne her, som bare må svare. Hadde jeg hatt tilgang på en mann og hans deilige penis, så hadde jeg ridd han både mye, hardt og fort, helt til både han og jeg hadde vært utslitt. Lite som slår det å ri han, la han ha puppene mine rett over seg og kjenne han dypt inni meg.... Mmmmmmmm. Styre farten og ha makt over han, gjøre han gal av kåthet før han tømmer seg i meg.......

Anonymkode: de1cd...745

Du virker så kjent.. er du sikker på at vi .... ... .... ........ ...?🤭
Men jo.. de fleste kvinner liker ikke særlig motjokk, for det forstyrrer takten hennes. Men det er jo jeg som skal "pines" av heftig riding og tirring.. jeg elsker det hardt og jeg elsker ultra sakte pirring.. Jeg elsker også at hun variere med å gnikke klitten mot meg, da kan jeg knipe så hardt jeg klarer, og løfte rompa litt imot. Pupper som dingler mot min munn.. nyvasket hår som lukter så hærlig.. Im allready in heaven, and about to cum🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi elsker det begge to. Ofte kommer hun -bokstavelig talt- som en foss og squirter meg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...