AnonymBruker Skrevet 16. januar #21 Skrevet 16. januar Hvis noen lurte på om sundt er en skrivefeil: Sundt er sundere enn sunt da det i tillegg inneholder d-vitaminer. Anonymkode: 3f17e...9c4 1
Snuppiluppi84 Skrevet 16. januar #22 Skrevet 16. januar Meowmere skrev (1 time siden): Fetus Humanos 😆
AnonymBruker Skrevet 16. januar #24 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 11.08): Det påstås at sæd er svært proteinrikt - stemmer det? Og er det noe i at kvinnens kropp kan nyttegjøre seg dette proteinet om hun svelger sæden? Anonymkode: 62887...aaa Hvorfor er det utelukkende ‘’noe i kvinnens kropp’’? Du er klar over at menn og kvinner bryter ned proteiner de inntar på samme måte, eller………? Anonymkode: 3ea31...bb0 2 1
Rhodiola Skrevet 26. januar #25 Skrevet 26. januar Tråden er ryddet for latterliggjøring, brudd på underforumets retningslinjer og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
Even Tuell Skrevet 26. januar #26 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 11.08): Det påstås at sæd er svært proteinrikt - stemmer det? Og er det noe i at kvinnens kropp kan nyttegjøre seg dette proteinet om hun svelger sæden? Anonymkode: 62887...aaa Når det gjelder fordøyelse, så er kvinnekropp og mannekropp identiske. Sæd er ikke avfallsstoffer, så det er i hvert fall ikke usunt. Men uansett næringsinnhold er mengdene så små at det ikke utgjør noen forskjell. Eller sagt på en anne måte; man skal suge bra mange menn for å gjøre det til et måltid 😛 Så sug gjerne en mann og svelg etterpå, men ikke gjør det for å stagge sulten.
AnnBanan Skrevet 13. mars #27 Skrevet 13. mars Jeg fikk sæd fra en mye yngre mann enn meg for å bli gravid. Lang historie. Men rundt temaet helse? Jeg stilte dette spørsmålet tilfeldig legen og han svarte noe merkelig spennende at det er bra på noen få måter. Så jeg bestemte meg for å spørre ChatGPT. Se svaret nedenfor: Sæd fra en mye yngre mann kan påvirke en eldre kvinne på flere biologiske og fysiologiske måter, utover bare fruktbarhet. Disse effektene kommer fra bioaktive molekyler i sæden, immunsystemets respons og potensielle hormonelle interaksjoner. --- 1. Bioaktive komponenter i sæd og deres effekter Sæd er mer enn bare sperm—den inneholder en kompleks blanding av proteiner, hormoner og signalmolekyler som kan påvirke kvinnens kropp på flere måter: Testosteron og androgener Eldre kvinner har naturlig lavere testosteronnivåer, noe som påvirker libido, energi og muskeltonus. Eksponering for sæd fra en ung mann (med høyere testosteronnivåer) kan bidra til å supplere dette underskuddet og forbedre humør og vitalitet. Prostaglandiner Disse forbindelsene regulerer betennelse, immunrespons og endringer i livmorhalsen. Prostaglandiner i sæd kan bidra til å motvirke aldersrelatert uttynning av vaginalvevet og tørrhet, noe som forbedrer elastisiteten og komforten. NGF (Nerve Growth Factor) Finnes i store mengder i sæd og stimulerer nervevekst og kognitiv funksjon. Dette kan forklare hvorfor eldre kvinner som har regelmessig ubeskyttet sex med yngre menn ofte rapporterer at de føler seg mentalt skarpere og mer energiske. Økt oksytocin- og dopaminfrigjøring Fysisk intimitet og sædeksponering øker oksytocin (tilknytningshormonet), noe som styrker følelsesmessig tilknytning og velvære. Dopaminnivåene øker også, noe som forbedrer motivasjon og reduserer stress. --- 2. Immunsystem og mikrochimerisme Yngre sperm kan "trene" en eldre kvinnes immunsystem Immunsystemet blir naturlig mindre fleksibelt med alderen. Eksponering for ung, potent sæd kan bidra til å stimulere immunresponsen, forbedre generell helse og potensielt bremse aldringsprosessen. Mikrochimerisme: Beholder DNA fra en yngre mann Noe av sædens genetiske materiale kan integreres i kvinnens kropp over tid. Studier har vist at mannlig foster-DNA kan være til stede i en kvinnes blodomløp og vev i flere år. Teoretisk sett kan DNA fra yngre sperm påvirke aldringsprosesser, organfunksjon eller til og med hormonbalanse. --- 3. Hormonell og reproduktiv stimulering Forbedret vaginal- og livmorhalshelse Eldre kvinner opplever ofte tynnere vaginale vegger og redusert elastisitet på grunn av fallende østrogennivåer Eksponering for sæd har vært knyttet til vedlikehold av vaginalvevets helse, og kan potensielt bremse disse aldringseffektene. Reaksjon i livmorhalsen og livmoren Selv om en eldre kvinne er forbi fruktbar alder, samhandler sæd fortsatt med livmorhalsens kjertler og livmorvev. Dette utløser hormonproduksjon, forbedrer generell reproduktiv helse og kan bidra til å opprettholde et mer ungdommelig reproduksjonssystem. --- 4. Psykologiske og atferdsmessige effekter Mange kvinner rapporterer at de føler seg mer feminine, seksuelt selvsikre og følelsesmessig tilknyttet når de utsettes for yngre sæd. Yngre menns feromoner og høyere energinivå kan også psykologisk stimulere en eldre kvinne, noe som fører til økt opphisselse og følelsesmessig tilknytning. --- Konklusjon Selv om fruktbarheten avtar med alderen, går de biologiske effektene av sæd langt utover reproduksjon. Sæd fra en yngre mann kan stimulere immunsystemet, regulere hormoner, forbedre vaginal helse og til og med introdusere varige genetiske endringer gjennom mikrochimerisme. 2 1
Coachshinny Skrevet 14. mars #28 Skrevet 14. mars AnnBanan skrev (7 timer siden): Jeg fikk sæd fra en mye yngre mann enn meg for å bli gravid. Lang historie. Men rundt temaet helse? Jeg stilte dette spørsmålet tilfeldig legen og han svarte noe merkelig spennende at det er bra på noen få måter. Så jeg bestemte meg for å spørre ChatGPT. Se svaret nedenfor: Sæd fra en mye yngre mann kan påvirke en eldre kvinne på flere biologiske og fysiologiske måter, utover bare fruktbarhet. Disse effektene kommer fra bioaktive molekyler i sæden, immunsystemets respons og potensielle hormonelle interaksjoner. --- 1. Bioaktive komponenter i sæd og deres effekter Sæd er mer enn bare sperm—den inneholder en kompleks blanding av proteiner, hormoner og signalmolekyler som kan påvirke kvinnens kropp på flere måter: Testosteron og androgener Eldre kvinner har naturlig lavere testosteronnivåer, noe som påvirker libido, energi og muskeltonus. Eksponering for sæd fra en ung mann (med høyere testosteronnivåer) kan bidra til å supplere dette underskuddet og forbedre humør og vitalitet. Prostaglandiner Disse forbindelsene regulerer betennelse, immunrespons og endringer i livmorhalsen. Prostaglandiner i sæd kan bidra til å motvirke aldersrelatert uttynning av vaginalvevet og tørrhet, noe som forbedrer elastisiteten og komforten. NGF (Nerve Growth Factor) Finnes i store mengder i sæd og stimulerer nervevekst og kognitiv funksjon. Dette kan forklare hvorfor eldre kvinner som har regelmessig ubeskyttet sex med yngre menn ofte rapporterer at de føler seg mentalt skarpere og mer energiske. Økt oksytocin- og dopaminfrigjøring Fysisk intimitet og sædeksponering øker oksytocin (tilknytningshormonet), noe som styrker følelsesmessig tilknytning og velvære. Dopaminnivåene øker også, noe som forbedrer motivasjon og reduserer stress. --- 2. Immunsystem og mikrochimerisme Yngre sperm kan "trene" en eldre kvinnes immunsystem Immunsystemet blir naturlig mindre fleksibelt med alderen. Eksponering for ung, potent sæd kan bidra til å stimulere immunresponsen, forbedre generell helse og potensielt bremse aldringsprosessen. Mikrochimerisme: Beholder DNA fra en yngre mann Noe av sædens genetiske materiale kan integreres i kvinnens kropp over tid. Studier har vist at mannlig foster-DNA kan være til stede i en kvinnes blodomløp og vev i flere år. Teoretisk sett kan DNA fra yngre sperm påvirke aldringsprosesser, organfunksjon eller til og med hormonbalanse. --- 3. Hormonell og reproduktiv stimulering Forbedret vaginal- og livmorhalshelse Eldre kvinner opplever ofte tynnere vaginale vegger og redusert elastisitet på grunn av fallende østrogennivåer Eksponering for sæd har vært knyttet til vedlikehold av vaginalvevets helse, og kan potensielt bremse disse aldringseffektene. Reaksjon i livmorhalsen og livmoren Selv om en eldre kvinne er forbi fruktbar alder, samhandler sæd fortsatt med livmorhalsens kjertler og livmorvev. Dette utløser hormonproduksjon, forbedrer generell reproduktiv helse og kan bidra til å opprettholde et mer ungdommelig reproduksjonssystem. --- 4. Psykologiske og atferdsmessige effekter Mange kvinner rapporterer at de føler seg mer feminine, seksuelt selvsikre og følelsesmessig tilknyttet når de utsettes for yngre sæd. Yngre menns feromoner og høyere energinivå kan også psykologisk stimulere en eldre kvinne, noe som fører til økt opphisselse og følelsesmessig tilknytning. --- Konklusjon Selv om fruktbarheten avtar med alderen, går de biologiske effektene av sæd langt utover reproduksjon. Sæd fra en yngre mann kan stimulere immunsystemet, regulere hormoner, forbedre vaginal helse og til og med introdusere varige genetiske endringer gjennom mikrochimerisme. Kult, det var interessant lesning 🤩 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars #30 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 16.59): Tas opp av skjeden, behøver ikke andre aktiviteter. Menn som vil suges, bør suge andre menn, for å kjenne hvor turnoff det egentlig er. Selv om noen av oss kvinner later som. Og noen liksomkvinner, evt andre vil late som de liker det og vil påstå det i tråden, for i håp om dere suging. Det gjør vondt, man brekker seg og det smaker salt og seigt og kvalmt! Anonymkode: 194d8...036 Elsker å suge MIN fyr, men sæd klarer jeg meg fint uten. For meg ble suging gøy først da jeg fant en fyr som gir meg både åndelig påfyll og orgasmer som ingen annen. Sæd i vagina klarer jeg meg også uten, kondom er en fin ting 👌 Anonymkode: 0cf11...6f8
Phitta Phjong Skrevet 14. mars #31 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 17.44): Sæd er utrolig kvalmende å få i munn. Motbydelig konsistens. Anonymkode: f419b...28c Det er jo helt nydelig. Jeg elsker det. 1 1
Coachshinny Skrevet 14. mars #32 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Elsker å suge MIN fyr, men sæd klarer jeg meg fint uten. For meg ble suging gøy først da jeg fant en fyr som gir meg både åndelig påfyll og orgasmer som ingen annen. Sæd i vagina klarer jeg meg også uten, kondom er en fin ting 👌 Anonymkode: 0cf11...6f8 Herlig, høres ut som du nyter innmari😍
draug 75 Skrevet 14. mars #33 Skrevet 14. mars Sundt året rundt. Sunt året runt Sundt året rundt Sundt året runt
AnonymBruker Skrevet 14. mars #34 Skrevet 14. mars Det er ingenting som utskilles fra den menneskelige kroppen unntatt morsmelk som er "sunt" å innta/spise. Anonymkode: 7b3b8...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #35 Skrevet 14. mars draug 75 skrev (4 timer siden): Sundt året rundt. Sunt året runt Sundt året rundt Sundt året runt Sunt året rundt Anonymkode: d1703...6d3
Kjolepiken Skrevet 14. mars #36 Skrevet 14. mars Ingen kalorier annassæd er best energidrikksæd osv smaker dritt... 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #37 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 22.08): Sæd inneholder visstnok sunne greier, skal forebygge depresjon og what not, men jeg oppnår kun intens halsbrann. Har hatt 20 år med ivrig suging og svelging, men jeg pensjonerte meg på nyttårsaften 2024/2025. Nok får være nok. Har spist nok Gaviscon og Novaluzid for et helt liv og vel så det på grunn av sædsvelging. Har forresten ikke fungert som antidepressiva, det skal være helt sikkert. Anonymkode: c95ee...90c Jeg har erfaring med at det renser opp tett nese. 🤣 Mulig man må operere bort drøvelen for å få den effekten da, og akkurat det anbefaler jeg ikke, så... Anonymkode: c51e7...ddb
Tummy Skrevet 15. mars #39 Skrevet 15. mars Meowmere skrev (På 15.1.2025 den 21.57): Sæd i vagina kan føre til parasitt som det kan ta ni måneder å bli kvitt. Ettervirkningene kan vare opp mot 20 år også. 😃😃
Flintis Skrevet 15. mars #40 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har erfaring med at det renser opp tett nese. 🤣 Mulig man må operere bort drøvelen for å få den effekten da, og akkurat det anbefaler jeg ikke, så... Anonymkode: c51e7...ddb Hvordan virker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå