Gå til innhold

Lei av å bli forskjelsbehandlet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var nylig på et opphold på barneavdeling med sønnen vår. Der er det mange barn og foreldre. Jeg sliter med at jeg er for tykk. Det var mange mødre på avdelingen som var slanke. Jeg er hyggelig mot både leger og sykepleiere og andre foreldre. Men….. alle sykepleierne gikk rundt og snakket med alle de slanke mødrene. Jeg ble totalt oversett, selv om jeg prøvde å spørre spørsmål som Gjaldt barnet mitt. De så rart på meg i skjul. Jeg er ikke veldig stor , men litt tjukk. Jeg er heller ikke veldig ansiktspen.  Synes det var et veldig ubehagelig opphold. Er det ikke barnet det skal fokuseres på da? Foreldre som er med er vel ikke i fokus ang vekt eller utseende ? Det var ikke innbilning heller 😳

Anonymkode: c58f5...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tviler sterkt på at du ble forskjellsbehandlet av sykepleierne på grunn av utseendet. Ser du sur ut? Oppførte du deg masende? Nådde du ut til sykepleierne når de hadde dårlig tid?

Anonymkode: 3aa99...580

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, dette tror jeg er innbilning. Helsepersonell er mer profesjonelle enn som så, hadde det vært en person så kunne jeg kanskje trodd deg, men nekter å tro at en hel gruppe oppfører seg sånn. 

Anonymkode: a83a7...627

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tviler...

Det virker som du har bestemt deg for at det er vekten din som er grunnen! Jeg tenker det er noe annet.

Anonymkode: 6b791...cb9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, dette tror jeg er innbilning. Helsepersonell er mer profesjonelle enn som så, hadde det vært en person så kunne jeg kanskje trodd deg, men nekter å tro at en hel gruppe oppfører seg sånn. 

Anonymkode: a83a7...627