AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har hatt veldig våt utflod nå i 3 dager, nesten som vann, men ingen positiv eggløsningstest. Hvor lenge er dette vanlig før testen blir positiv? Anonymkode: 1747b...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Våt utflod er ikke tegn på eggløsning. Har du stabil syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden mommyaka skrev (27 minutter siden): Våt utflod er ikke tegn på eggløsning. Har du stabil syklus? Mener at jeg har hatt eggløsningsslim i 3 dager:) Anonymkode: 1747b...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Mener at jeg har hatt eggløsningsslim i 3 dager:) Anonymkode: 1747b...61a Slim er fortsatt e ikke bedre indikasjon på eggløsning. Har du stabil syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden mommyaka skrev (19 minutter siden): Slim er fortsatt e ikke bedre indikasjon på eggløsning. Har du stabil syklus? Ikke stabil syklus så da må jeg lete etter tegn som kan fortelle meg om eggløsningen nærmer seg:) Anonymkode: 1747b...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Da ville jeg begynt å tempe. Dette er beste måten å se om du har eggløsning. Slim, symptomer og tester er dessverre ikke bra om du ikke har stabil syklus Har du pcos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden mommyaka skrev (8 minutter siden): Da ville jeg begynt å tempe. Dette er beste måten å se om du har eggløsning. Slim, symptomer og tester er dessverre ikke bra om du ikke har stabil syklus Har du pcos? Joda, tester og slim har jeg alltid når jeg får eggløsning så det fungerer for meg:) Ja, jeg har pcos og går på metformin. Anonymkode: 1747b...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har superstabil syklus og har mange ganger vært 100% sikker på at nå er det eggløsning, men jeg har ALDRI fått positiv test 😅 Anonymkode: 2625a...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Joda, tester og slim har jeg alltid når jeg får eggløsning så det fungerer for meg:) Ja, jeg har pcos og går på metformin. Anonymkode: 1747b...61a Du får mensen 14 dager etter du finner eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden mommyaka skrev (50 minutter siden): Slim er fortsatt e ikke bedre indikasjon på eggløsning. Har du stabil syklus? Du har jo ikke peiling på dette. Slim er for veldig mange en helt klar indikasjon på at eggløsning nærmer seg. Våt utflod er også det. Noen har eggløsningsslim i flere dager før eggløsning, andre har det bare et par dager og noen få har det ikke i det hele tatt. Fortsett å teste du, så blir den nok positiv. Test både morgen og kveld i perioden du hadde beregnet at eggløsning skal skje, så blir det lettere å oppdage "toppen" Anonymkode: a6073...6d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har superstabil syklus og har mange ganger vært 100% sikker på at nå er det eggløsning, men jeg har ALDRI fått positiv test 😅 Anonymkode: 2625a...d27 Jeg har fått positiv test kun halvparten av periodene jeg har brukt el-tester. Har blitt gravid uansett om jeg ikke fikk positiv test. Noen får aldri positiv test, men har likevel eggløsning. Derfor kan sterk strek for noen indikere eggløsning - selv om den ikke er like sterk som teststreken. Anonymkode: a6073...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du har jo ikke peiling på dette. Slim er for veldig mange en helt klar indikasjon på at eggløsning nærmer seg. Våt utflod er også det. Noen har eggløsningsslim i flere dager før eggløsning, andre har det bare et par dager og noen få har det ikke i det hele tatt. Fortsett å teste du, så blir den nok positiv. Test både morgen og kveld i perioden du hadde beregnet at eggløsning skal skje, så blir det lettere å oppdage "toppen" Anonymkode: a6073...6d0 Jo..men det er som du skriver...noen KAN få eggløsning slik flere dager før eggløsning. Noen får ikke slim...og du kan få slim uten eggløsning. Så derfor jeg mener å gå etter slim er ikke den beste måten. Hun har også pcos som kan gi falsk positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden mommyaka skrev (4 minutter siden): Jo..men det er som du skriver...noen KAN få eggløsning slik flere dager før eggløsning. Noen får ikke slim...og du kan få slim uten eggløsning. Så derfor jeg mener å gå etter slim er ikke den beste måten. Hun har også pcos som kan gi falsk positiv test Ja, det er jo sant. Men for de fleste er eggløsningsslim en god indikasjon. Anonymkode: a6073...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Ts her. Selvom jeg har pcos så får jeg aldri positiv test uten at jeg faktisk har eggløsning. Jeg får også alltid slim før eggløsning, aldri ellers. Håper snart at testen blir positiv selvom jeg har hatt eggløsningsslim i noen dager. Spørsmålet mitt var egentlig bare om det er normalt å ha el slim i så mange dager eller om håpet om eggløsning er ute denne mnd - så takk for svar:) Anonymkode: 1747b...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå