AnonymBruker Skrevet 15. januar #21 Del Skrevet 15. januar Stjal mange ting på en bensinstasjon,skjønte ingenting dagen etter da det lå strødd masse greier på gulvet mitt. Var alt fra potetgull til batterier... Anonymkode: dda24...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #22 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vært på nach med Oslofolk! Skammer meg over å ha omgang med så overfladiske drittfolk. Anonymkode: e7933...e03 Like barn leker best 😊 Anonymkode: e75dc...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #23 Del Skrevet 15. januar Ble plutselig stupfull på julebord med jobbens. Sjangla meg hjemover men fant fort ut at jeg måtte spy, klarte å sjangle meg bort til noen høye busker, spøy der, fant ut at jeg også måtte bæsje. Så satt meg ned på huk og bæsja🫣 gikk hjem med bæsj i trusa…. Anonymkode: 2e62d...409 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #24 Del Skrevet 15. januar Var på besøk på mitt gamle hjemsted, bodde hos foreldrene mine. Møtte masse gamle venner, hadde det kjempegøy og ble kanakkas drita. Kom meg hjem på ett eller annet vis, og våknet av at jeg måtte spy. Men siden vi var flere på besøk, hadde jeg et annet rom enn det jeg er vant til og ble helt desorientert på vei til badet. Endte opp med å spy i en sølvbolle som de har arvet fra en bestemor. Vasket ikke så veldig godt etter meg, og foreldrene mine var ikke superimponert akkurat. Greit nok om jeg var tenåring, men jeg var godt voksen (og festet nok sjeldnere/tålte mindre enn før). Så flau! Anonymkode: 8e722...97b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 15. januar #25 Del Skrevet 15. januar Spydd og vært en byrde for andre. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #26 Del Skrevet 15. januar Har ligget med noen damer som jeg i edru tilstand finner frastøtende. Anonymkode: ec83e...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #27 Del Skrevet 15. januar Bestevenninna til eksen (da kjæreste) var på besøk og masserte min eks (da kjæreste). Jeg prøvde å ymte frempå at vi kanskje skulle prøve trekant, det så ut som de hadde det deilig og var villige. Venninna og eksen (da ekskjæreste) ble rasende og jeg måtte sove på sofaen. Anonymkode: e75dc...558 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #28 Del Skrevet 15. januar Ramla ned ei trapp og slo hodet nok til at jeg havna på legevakta - hvor jeg av ukjent grunn instendig og gjentakende proklamerte at jeg visste hvem som stod bak Orderud-trippeldrapsaken. Jeg var visst så insisterende at legene hadde blitt bekymret over om det faktisk var noe i det 🙈 Husker heldigvis særdeles lite. Anonymkode: 87e0b...68d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #29 Del Skrevet 15. januar Var på vennetur i Spania. Haiket fra et utested, til hotellet vi bodde på, helt alene. Hadde nachspiel på rommet, badet naken, gikk fra bassenget til rommet etterpå. Ble kastet ut fra hotellet neste dag. Jeg er vanligvis veldig rolig, introvert og beskjeden, så det var veldig ulikt meg . Anonymkode: db7ad...cda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #30 Del Skrevet 15. januar Spydd i taxi og over han jeg var keen på... Skammer meg ENDA... Tross til at det er flere år siden. Herregud så flaut. Anonymkode: 03a48...786 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. januar #31 Del Skrevet 15. januar (endret) Jeg bommet på hvilket hus jeg og mine foreldrene bodde i, og gikk inn til naboen som hadde samme type hus. Der var døren ulåst, og jeg gikk inn og la meg på "rommet mitt" i første etasje. Våknet dagen etter av meg selv, og skjønte ikke hvor jeg var før jeg kom ut og kunne se over til mitt barndomshjem 🙈 Jeg var 18 år Endret 15. januar av Tough cookie 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #32 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Like barn leker best 😊 Anonymkode: e75dc...558 Overhodet ikke! Jeg er ikke som dem. Anonymkode: e7933...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #33 Del Skrevet 15. januar Hmm. Bada naken i ein fontene. Spydd. Episodar med heftig gråting på nedstigande rus der det ikkje hadde skjedd noko som helst. Klint med kvinner sjølv om eg er gift. Trur ikkje eg er lesbisk da. Ringt folk og spurt om verden er ekte... Anonymkode: 4d678...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #34 Del Skrevet 15. januar "Sex med feil person" er helt klart en gjenganger, men egoistisk og hensynløs er nok en rød tråd uansett. Har ikke gjort noe skikkelig ille, men er mer enn én gang jeg har tenkt over at jeg var ganske kjip mot folk i går. Anonymkode: a873a...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #35 Del Skrevet 15. januar La meg i en frys og latet igjen lokket Anonymkode: 6fe85...25b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #36 Del Skrevet 15. januar Anonymkode: d8e30...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #37 Del Skrevet 15. januar Gikk med (det jeg mente var) verdighet fra en fyr som viste seg å ikke være interessert i meg, presterte å trille ned vindeltrappa i bygget (2 etg). Landa mirakuløst nok slik st jeg sto på beina nederst, men det bråkte tydeligvis noe helt jævlig, for flere kikket ut av dørene sine, også fyren jeg gikk fra. Han spurte hva som skjedde, jeg husker jeg svarte "ingenting", og "skred stolt" derifra. Først morgenen etter greide jeg å se for meg hvordan jeg må ha sett ut for ham ... Ellers? Flere ONS man kunne vært foruten, kjørte bil en gang, stjal en bag, sovnet i en park ... Lista er lang. Jeg drikker ikke lenger, for å si det sånn. Anonymkode: 3e64e...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #38 Del Skrevet 15. januar Ikke ille, men merkelig. På vei hjem fra 17 mai i Kubaparken i Oslo måtte jeg pisse. Gikk inn i en busk for å gjøre det og hører plutselig noen rope inne fra busken at jeg ikke må tisse på dem. Der sitter det en dame som er ute i samme ærend. Vi kommer i prat og ender opp hjemme hos henne der vi drikker enda mer og spiller brettspill. Var uhyggelig fyllesjuk 18 mai. Anonymkode: 8a639...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #39 Del Skrevet 15. januar Ei venninne av meg var super interessert i en fyr i vennegjengen og endelig hadde han blitt single. De hadde ikke en greie, tror ikke at han visste at hun var interessert en gang. Uansett, etter en kveld på byen tenkte hun å dra hjem til han å vente på han der. Hun hadde sett han på byen og trodde at han skulle rett hjem. Døren var låst, men et vindu var åpent så hun klatret inn å la seg på sengen hans. Etter hvert ble hun dårlig og helt ukontrollert kastet hun opp i sengen hans. Hun fikk panikk og dro samme vei som hun kom inn. Vi jentene hadde fått streng beskjed om å ikke si dette til fyren eller vennene hans. Det går rimelig lang tid så dater jeg en venn av en venn av han. Så forteller daten om da Per kom hjem fra byen og fant spy i sengen sin, han forsto ingenting. Jeg lo og latet som at jeg ikke visste noe som helst. Det går et par år til før jeg får høre på fest "visste du at det var venninna di som spydde i senga til Per?" Oh, lord. Ingen av oss andre har toppet hennes ekstreme opplegg. Anonymkode: 4f2e9...95d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå