AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Skriv hva det verste du har opplevd i fylla. Spennende å lese! Anonymkode: 99dc4...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Drept brunsnegler. Men det gjør jeg i edru tilstand også... Anonymkode: ac0b9...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmm. Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Drept brunsnegler. Men det gjør jeg i edru tilstand også... Anonymkode: ac0b9...b55 Hvordan drepte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Hatt sex med menn jeg ikke har hatt lyst på. Anonymkode: 1262b...638 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hatt sex med menn jeg ikke har hatt lyst på. Anonymkode: 1262b...638 Jeg også 🤮 Anonymkode: ad347...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Her er det nok best å ikke svare😂 Anonymkode: c59f8...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hatt sex med menn jeg ikke har hatt lyst på. Anonymkode: 1262b...638 Æsj jaaaa samme her Anonymkode: d8bfb...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er mest interessert i å vite hvorfor denne ligger i "Barn og familie" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Seff skrev (26 minutter siden): Jeg er mest interessert i å vite hvorfor denne ligger i "Barn og familie" Hvor ellers?????? Anonymkode: 99dc4...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Jeg husker ikke nøyaktig hva det var jeg gjorde, men jeg sørget i hvert fall for at den døgnåpne bensinstasjonen måtte stenge. Har blitt fortalt at jeg blant annet dyttet noen nedi en stor isdisk, lukket igjen og satte meg på lokket. Anonymkode: 15567...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå