AnonymBruker Skrevet 15. januar #21 Del Skrevet 15. januar Hvorfor i all verden kjøper man pointer om man ikke skal gå tur med den? Eller hund i det hele tatt… Stakkars hund. Anonymkode: f08e3...3c6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 15. januar #22 Del Skrevet 15. januar Hvis du vil ha hjelp til løsning, og ikke irritere deg til den dør eller det blir samlivsbrudd, så må du selv også være løsningsorientert. Kan du utdype HI litt? Har samboer vært mer aktiv med hunden tidligere? I såfall, hva skjedde? Kan du selv være interessert i å ta den mer ut? (For det er nok det som er problemet, understimulering) er forholdet godt nok til at dere kan avtale å gå ut med den sammen? Alder og form tatt i betraktning, så skal det ikke all verdens til før den er fornøyd. Er den vennlig mot andre hunder? Kanskje du/han/dere kan gå sammen med andre? Hvordan er han på innkalling, er det steder han kan løpe løs? (Sparer mye turtid) Å bli sammen med en som har hund er litt som å ta pakken med barn. En må bidra litt for at det skal fungere. Om samboer er oppegående og et hundemenneske så burde han sette pris på om du tok opp disse tingene på en ikkeanklagende måte. Men det er du som vet hva du står i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #23 Del Skrevet 15. januar Herregud? Dette er en hund som trenger mye aktivitet, ikke rart den blir destruktiv når den ikke får tur engang? Tur er MINSTEKRAV til hva denne rasen trenger... Denne rasen trenger å få løpt av seg, høy aktivitet, lek, trening og IKKE MINST, MENTAL STIMULI!!! Stakkars dyr som kommer til så utvitne folk som skylder på dyret istedetfor hva man selv kan gjøre for å forhindre problemet. Tenk på trivselen til hunden istedetfor deres eget behov og omplasser den til noen som ihvertfall gidder å gå en tur med stakkars hunden. Anonymkode: 839c5...685 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 15. januar #24 Del Skrevet 15. januar (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei. flyttet inn hos samboeren for 2 år siden. Han har en 9 år gammel pointer. Hunden tygger på alt vi har av møbler. Alle møblene jeg har kommet med er ødelagt, men han bryr seg ikke. Han blir aldri gått tur med, bare slipper han ut i Hagen for å gjøre fra seg. Veldig stessa hund med ekstrem røyting. Samboer går aldri tur, støvsuger aldri. Han irriterer seg bare over min frustrasjon over hunden. Bare jeg som hadde irritert meg over dette? Anonymkode: 0cdf5...2db Jeg hadde ikke irritert meg over dette, da jeg aldri hadde kunnet være sammen med en mann som ikke tar ansvar for hunden sin. Er dette faren til dine fremtidige barn? Endret 15. januar av Perle 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå