Gå til innhold

Masse spørsmål!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, har en del spørsmål om du kan svare på ett eller alle så setter jeg virkelig pris på det!

1. HVORDAN KAN MAN KJENNE OM EN "CERVIX" er åpen???? finner kun til om tekstur ingenting om åpenhet osv

2. har ekstremt uregelmessig mens (er på dag 89 fra siste mens slutt akk nå) hvilken eggløaning/fertilitetsmedisin gikk dere på, og hva funket?

3. Noen snillere måter å be venner holde uønsket graviditet og abortsnakk unna meg mens vi prøver å bli gravide enn "hold kjeft pls"

4. kan jeg ikke ha eggløsning selv om jeg har mensen? forrige gang jeg hadde mensen hadde jeg negative eggløsningstester igjennom hele måneden (første morgenurin og en senere på dagen) men fikk mensen allikavel

5. går skyldfølelsen av å være "problemet" noen gang bort?

Anonymkode: c73f3...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For å svare på spørsmål nr 3. så er det trolig godt nok å si ifra på en vennlig måte?

Anonymkode: 038df...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

For å svare på spørsmål nr 3. så er det trolig godt nok å si ifra på en vennlig måte?

Anonymkode: 038df...e1a

ja man skulle trodd det....

Anonymkode: c73f3...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. Man stikker en finger inn og sjekker. 

2. Ingen erfaring selv. 

3. Jeg holdt kjeft der og da/byttet tema, sendte melding til den det gjaldt i etterkant og sa at jeg er lei meg for hva hun går gjennom, men at jeg ikke er i posisjon til å være god støtte i det temaet fremover på grunn av problemer med infertilitet. 

4. Ja, du kan ha mensen uten eggløsning. Blant annet har jo de som går på P-piller også en slags blødning. 

5. Klisje å si det kanskje, men jeg synes det meste av bitterheten over å være barnløs ga seg da barnet vårt ble født. Kanskje fordi det var så overveldende i seg selv. Men noe av bitterheten kom tilbake over tid: f.eks. når vi er de eldste foreldrene i foreldremøtene i barnehagen osv. og jeg vet at det ene og alene skyldes problemene mine, og ikke planlegging eller bevisst valg fra vår side. Men veldig mye av den smerten er borte. Det er ikke lengre like uutholdelig eller altoppslukende.

Anonymkode: 12613...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du pcos? Siden du hst så uregelmessig syklus?

Ja du kan ha mens uten eggløsning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...