AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar En merkelig, men samtidig sjarmerende og rar serie i 6 sesonger Anonymkode: f424e...abc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Elsker den serien ❤️ Så snart man kommer forbi sesong 1 er den bare helt nydelig (syns de virkelig finner formen i sesong 2). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Scherbatsky skrev (8 minutter siden): Elsker den serien ❤️ Så snart man kommer forbi sesong 1 er den bare helt nydelig (syns de virkelig finner formen i sesong 2). Jeg synes det ble veldig langdrygt utover i sesongene så det ble litt spoling, men likte hovedrollefigurene. Jeg trodde dette var en ukjent serie, men ble overrasket over hvor stor den er i Canada og Nord Amerika da jeg så bonus episoden men intervju av skuespillerne. Ts Anonymkode: f424e...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar Har nylig sett 1.sesong. Jeg syns den var morsom samtidig som jeg syns den var sær. Liker spesielt sønnen - helt min type humor! Anonymkode: eb11f...88c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Del Skrevet 15. januar Elsker Moira 😂 Anonymkode: cf790...ba6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 15. januar #6 Del Skrevet 15. januar Ja, likte den i perioder, men synes også den ble litt kjedelig også. Liker skuespillerne veldig godt - men serien fenget meg ikke så veldig i helheten dessverre 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 15. januar #7 Del Skrevet 15. januar Ja, har sett serien 2 ganger - kjempemorsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar Har sett tre episoder. Når blir den morsom? Til nå er den bare teit, klisjéfylt og uinteressant. Anonymkode: af822...5f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar så den for noen år siden, ikke netflix - digget den Anonymkode: c1f40...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 17.34): Elsker Moira 😂 Anonymkode: cf790...ba6 Jeg og! Døøøøør av vingårdreklamen😂 Anonymkode: 91332...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 19. januar #11 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 18.09): Har sett tre episoder. Når blir den morsom? Til nå er den bare teit, klisjéfylt og uinteressant. Anonymkode: af822...5f8 Min personlig mening er at sesong en er litt teit, men det blir bedre i sesong to😊 da er den ganske koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 19. januar #12 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 0.37): En merkelig, men samtidig sjarmerende og rar serie i 6 sesonger Anonymkode: f424e...abc Syns den er fin 😊 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #13 Del Skrevet 19. januar Jeg liker den veldig godt. Litt som modern family. Ikke dyp, men koselig og godhjertet. Anonymkode: 052c9...b40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #14 Del Skrevet 21. januar Hasa meg igjennom 2 første episodene og allerede så irritert på alle att jeg er usikker på om jeg orker mer Anonymkode: 71492...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
8ilver8nake Skrevet 21. januar #15 Del Skrevet 21. januar Enkel hjernedød underholdning for min del, greit å ha i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting. Ikke bra, men ikke så dårlig at den ikke kan være lett underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå