AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Skrevet 14. januar En merkelig, men samtidig sjarmerende og rar serie i 6 sesonger Anonymkode: f424e...abc 2
Scherbatsky Skrevet 15. januar #2 Skrevet 15. januar Elsker den serien ❤️ Så snart man kommer forbi sesong 1 er den bare helt nydelig (syns de virkelig finner formen i sesong 2).
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Skrevet 15. januar Scherbatsky skrev (8 minutter siden): Elsker den serien ❤️ Så snart man kommer forbi sesong 1 er den bare helt nydelig (syns de virkelig finner formen i sesong 2). Jeg synes det ble veldig langdrygt utover i sesongene så det ble litt spoling, men likte hovedrollefigurene. Jeg trodde dette var en ukjent serie, men ble overrasket over hvor stor den er i Canada og Nord Amerika da jeg så bonus episoden men intervju av skuespillerne. Ts Anonymkode: f424e...abc
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Skrevet 15. januar Har nylig sett 1.sesong. Jeg syns den var morsom samtidig som jeg syns den var sær. Liker spesielt sønnen - helt min type humor! Anonymkode: eb11f...88c 2
anon01 Skrevet 15. januar #6 Skrevet 15. januar Ja, likte den i perioder, men synes også den ble litt kjedelig også. Liker skuespillerne veldig godt - men serien fenget meg ikke så veldig i helheten dessverre 😕
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Skrevet 17. januar Har sett tre episoder. Når blir den morsom? Til nå er den bare teit, klisjéfylt og uinteressant. Anonymkode: af822...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Skrevet 17. januar så den for noen år siden, ikke netflix - digget den Anonymkode: c1f40...036
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 17.34): Elsker Moira 😂 Anonymkode: cf790...ba6 Jeg og! Døøøøør av vingårdreklamen😂 Anonymkode: 91332...2bf
Blått Skrevet 19. januar #11 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 18.09): Har sett tre episoder. Når blir den morsom? Til nå er den bare teit, klisjéfylt og uinteressant. Anonymkode: af822...5f8 Min personlig mening er at sesong en er litt teit, men det blir bedre i sesong to😊 da er den ganske koselig!
Blått Skrevet 19. januar #12 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 0.37): En merkelig, men samtidig sjarmerende og rar serie i 6 sesonger Anonymkode: f424e...abc Syns den er fin 😊 ❤️
AnonymBruker Skrevet 19. januar #13 Skrevet 19. januar Jeg liker den veldig godt. Litt som modern family. Ikke dyp, men koselig og godhjertet. Anonymkode: 052c9...b40 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #14 Skrevet 21. januar Hasa meg igjennom 2 første episodene og allerede så irritert på alle att jeg er usikker på om jeg orker mer Anonymkode: 71492...abd
8ilver8nake Skrevet 21. januar #15 Skrevet 21. januar Enkel hjernedød underholdning for min del, greit å ha i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting. Ikke bra, men ikke så dårlig at den ikke kan være lett underholdning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå