AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Fysøren altså, det er så vondt når babyen rører seg i magen. Kjennes ut som baby er på vei ut med stikk HELT nederst. Kjennes ut som knivstikk opp i mellom bena. Smerten stråler nedover setet og låret. Andre som har opplevd og har noen tips/råd mot disse smertene? Anonymkode: b60ff...c6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Har det likedan, er 36 uker på vei. I tillegg har jeg arrvev på livmor som gjør like vondt når baby sparker mot siden. Jeg har ikke noe tips mot selve smertene, men jeg forteller meg selv at det nok betyr at den kommer lenger ned i bekkenet, som er positivt. Hvis det er skikkelig ille minner jeg meg selv på at jeg skal tross alt føde om en måned, så jeg får ta dette som en øvelse i å tåle smerte 😅 Sorry for lite hjelp fra meg.. Anonymkode: b6911...94f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar Hadde ikke så mye vondt med barn nr 1, men med barn nr 2 har jeg sinnsykt vondt slik du beskriver av og til. Prøver som ovenfor å tenke at smertene er ingenting i forhold til fødsel, og at det er tegn på at ting skjer snart 🙈🙈 Anonymkode: 12cf7...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå