AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Skrevet 14. januar Ved runking eller suging gjerne «kom hit» bevegelse med fingrene? Anonymkode: d1426...016
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ved runking eller suging gjerne «kom hit» bevegelse med fingrene? Anonymkode: d1426...016 Ja det liker jeg. Helt ubeskrivelig deilig og gir de mest intense orgasmer, omtrent blackout Anonymkode: 1d8d0...0e4 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det liker jeg. Helt ubeskrivelig deilig og gir de mest intense orgasmer, omtrent blackout Anonymkode: 1d8d0...0e4 Okei, så man må altså ikke inn for å få til disse magiske orgasmene🤭 Anonymkode: d1426...016
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okei, så man må altså ikke inn for å få til disse magiske orgasmene🤭 Anonymkode: d1426...016 Nei, enn må ikke inn for å få det. Men jeg gjør og det, da går det enda mer intenst. Anonymkode: 1d8d0...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Skrevet 14. januar Ts jeg runka mannen mens jeg gjorde «kom her» og når han kom så ble ikke penisen slapp og jeg kunne fortsette å runke til neste utløsning?😅 Anonymkode: d1426...016 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Skrevet 14. januar Det gir meg absolutt ingenting... Anonymkode: 74ea8...7dc 1 2
rummyking Skrevet 15. januar #7 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ved runking eller suging gjerne «kom hit» bevegelse med fingrene? Anonymkode: d1426...016 Ja elsker det..
feliek54 Skrevet 15. januar #8 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ved runking eller suging gjerne «kom hit» bevegelse med fingrene? Anonymkode: d1426...016 Det er deilig men ikke veldig viktig
Katten.2.0 Skrevet 15. januar #9 Skrevet 15. januar Er litt meh for meg. Da foretrekker jeg enten ordentlig stimuli på ballene eller ordentlig lek med rumpa.
AnonymBruker Skrevet 15. januar #10 Skrevet 15. januar Ja, det er et must. Anonymkode: c067c...b48 1 1
Coachshinny Skrevet 15. januar #11 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Okei, så man må altså ikke inn for å få til disse magiske orgasmene🤭 Anonymkode: d1426...016 Nei, enn må ikke inn for å få det. Men jeg gjør og det, da går det enda mer intenst.
AnonymBruker Skrevet 15. januar #12 Skrevet 15. januar Jeg slikker av og til ballene og området bakover mot anus mens mannen min runker. Kombinert med å «trykke» på dette området med tunge eller fingre. Da kommer han som et uvær😊 Anonymkode: 44c03...bed 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar #13 Skrevet 15. januar Jeg synes det er svært opphissende. Å bli befølt i det området samtidig som en blir runket er svært opphissende. Anonymkode: 28846...820
AnonymBruker Skrevet 15. januar #14 Skrevet 15. januar Ja, akkurat slik: "kom hit" på partiet mellom anus og testiklene gir god sprut. Er litt keen på prostatamassasje, men har ikke turt spørre fruen. Har også en fantasi om at hun tar meg med strap-on mens hun runker meg, men tror jeg lar den ligge. Sliter med litt hemorider (som jeg heller ikke har sagt til henne). Anonymkode: 2c944...e3d
AnonymBruker Skrevet 15. januar #15 Skrevet 15. januar Gir ikke meg noen verdens ting. Anonymkode: 47766...a40
AnonymBruker Skrevet 15. januar #16 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, akkurat slik: "kom hit" på partiet mellom anus og testiklene gir god sprut. Er litt keen på prostatamassasje, men har ikke turt spørre fruen. Har også en fantasi om at hun tar meg med strap-on mens hun runker meg, men tror jeg lar den ligge. Sliter med litt hemorider (som jeg heller ikke har sagt til henne). Anonymkode: 2c944...e3d Hadde absolutt spurt !🤭🤭 Anonymkode: d1426...016
AnonymBruker Skrevet 15. januar #17 Skrevet 15. januar Nødvendig for at jeg skal kunne komme under suging/handjobs. Anonymkode: d381e...3d9 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar #18 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, akkurat slik: "kom hit" på partiet mellom anus og testiklene gir god sprut. Er litt keen på prostatamassasje, men har ikke turt spørre fruen. Har også en fantasi om at hun tar meg med strap-on mens hun runker meg, men tror jeg lar den ligge. Sliter med litt hemorider (som jeg heller ikke har sagt til henne). Anonymkode: 2c944...e3d Du bør prøve, orgasmen er amazing ❤️ Anonymkode: 1d8d0...0e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå