AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Hjelp til Samsung Tab S9 Kjøpt nytt nettbrett men uansett om jeg bruker Opera,Edge eller Vivaldi nettleser så finner jeg ikke i innstillinger at når apper startes på nytt så vil jeg at hovedsiden til feks VG skal startes…ikke der jeg avsluttet å lese VG sist.Virker som innstillingene er annerledes på android utgavene vs pc versjonene av nevnte programmer. Noen som kan hjelpe en noob på nevnte nettlesere eller andre dere bruker? Anonymkode: c3516...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Innstillingene er inne i selve nettleser. Du kan Google NAVN PÅ NETTLESER + STARTSIDE + ANDROID så får du opp brukerveiledning. https://support.microsoft.com/nb-no/microsoft-edge/vanlige-spørsmål-om-microsoft-edge-for-mobil-29296eab-b76f-4a87-ac9c-9835da53465d Anonymkode: 3b36d...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Takk for svar men jeg har prøvd uten å finne innstillingen som jeg er ute etter og har også titta gjennom linken din uten at jeg fant akkurat det jeg er ute etter.Skal sies at jeg er nybegynner på dette…. Anonymkode: c3516...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar Hvordan setter jeg opp velkomstside? Du kan bruke standard velkomstside for Microsoft Edge, eller angi en bestemt URL-adresse. Trykk menyen ... >Innstillinger > Generelt> Hjemmeside. Velg et alternativ: Trykk Ny faneside for å bruke standard velkomstside. Trykk En bestemt side for å angi en side som skal vises når du åpner nettleseren ved å bruke den gjeldende siden eller skrive inn en nettadresse, og trykk deretter Lagre. Anonymkode: 3b36d...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan setter jeg opp velkomstside? Du kan bruke standard velkomstside for Microsoft Edge, eller angi en bestemt URL-adresse. Trykk menyen ... >Innstillinger > Generelt> Hjemmeside. Velg et alternativ: Trykk Ny faneside for å bruke standard velkomstside. Trykk En bestemt side for å angi en side som skal vises når du åpner nettleseren ved å bruke den gjeldende siden eller skrive inn en nettadresse, og trykk deretter Lagre. Anonymkode: 3b36d...745 Takk men har allerede prøvd dette uten at det fungerer.Når jeg starter lukket nettleser på nytt så vises alle faner som jeg forlot dem….dvs ikke hovedsiden til feks VG men sist leste artikkel.Ingen problemer på win pc kun på nettbrettet. Anonymkode: c3516...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå