Gå til innhold

Innafor å sende melding istedenfor å ringe gyn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det innafor å sende melding til gynekolog, eller bør man ringe? 

Jeg har tidligere vært hos gynekolog og ble satt på metformin pga. PCOS og lange sykluser. Jeg sluttet etter fire uker siden jeg slet med bivirkninger, og nå lurer jeg på veien videre. Jeg har jo vært der tidligere, så sånn sett «kjenner de til meg», men jeg vet ikke om det er normal praksis å sende melding eller om det forventes at man ringer? 

Synes det er lettere å gi og få informasjonen skriftlig😅 De har i tillegg ikke noe resepsjonist, så er ikke bare-bare å få tak i de. 

Anonymkode: 663ba...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Aldri gjort noe annet enn å sende melding jeg.

Anonymkode: dc388...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så heldige dere er som kan sende mld. Jeg liker også best skriftlig kommunikasjon, og skulle gjerne ha sendt enkle spørsmål på mld. Men det finnes ikke noe nr man kan sende sms til hos min gynekolog. Gynekologen har samme resepsjon som et fysikalsk senter med masse fysioterapeuter, så hvis man vil ringe eller sende skrivflig mld, må man endres ringe felles-resepsjonen, eller skrive mail til den resesjonen. De overbringer bare beskjed, og aller helst er det bare timebestilling man kan gjøre der. Veldig tungvindt når man lurer på en enkel sak. Dessuten er timene dyre der, siden det er privat gynekolog uten avtale. Men hun er veldig dyktig og hyggelig, derfor veier det opp.

Anonymkode: bcba1...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så heldige dere er som kan sende mld. Jeg liker også best skriftlig kommunikasjon, og skulle gjerne ha sendt enkle spørsmål på mld. Men det finnes ikke noe nr man kan sende sms til hos min gynekolog. Gynekologen har samme resepsjon som et fysikalsk senter med masse fysioterapeuter, så hvis man vil ringe eller sende skrivflig mld, må man endres ringe felles-resepsjonen, eller skrive mail til den resesjonen. De overbringer bare beskjed, og aller helst er det bare timebestilling man kan gjøre der. Veldig tungvindt når man lurer på en enkel sak. Dessuten er timene dyre der, siden det er privat gynekolog uten avtale. Men hun er veldig dyktig og hyggelig, derfor veier det opp.

Anonymkode: bcba1...6ab

Min gynekolog bruker Helseboka, en app hvor vi kan skrive i.. Der kan jeg velge å sende direkte til legen, eller til resepsjon om det er noe med timer osv. 

Anonymkode: dc388...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...