AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:33 #21 Del Skrevet lørdag kl 07:33 Tørrfisk Anonymkode: 0266b...940 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:17 #22 Del Skrevet lørdag kl 10:17 Sunt eller «sunt»? Magert er ikke nødvendigvis sunt. Fullfettprodukter gir deg god næring og du blir fortere mett så du ikke får lyst å overspise og fyse på unyttig mat.. Popcorn er godt hvis du vil ha noe salt snacks, og gir også noe fiber. Anonymkode: 5e5ca...f35 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:23 #23 Del Skrevet lørdag kl 10:23 AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 22.32): Jeg ønsker å gå ned i vekt, og bytte ut måltidene mine med sunnere varianter. Noen tips til sunn(ere) mat som er god? Som gjør det litt lettere å få til en sunnere livsstil. Akkurat nå spiser jeg for det meste usunn, rask mat med mye karbohydrater og kalorier. Ønsker å få inn mer frukt/grønt/fiber/protein. Anonymkode: ae716...1b8 Det er vel ikke det sunneste, men min kostet er kapteinens fylte med brokkoli og gulrot. Har grønnsaker og ris som tilbehør, ingen saus da det er ost i fisken. Er veldig glad i aspargesbønner, kan godt spise bare det en kveld. Vanlig pannekakerøre med noe speltmel, erstattet litt av det med proteinpulver. Anonymkode: eb5fd...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:27 #24 Del Skrevet lørdag kl 10:27 Forskjellige grønnsaker bakt i ovnen er kjempegodt! Ha over honning/sitron/salt/krydder/urter og stek i ovnen til de er møre. Smak deg fram til det du syns er best. Hakk gjerne noen valnøtter og strø over. Spises som tilbehør til kjøtt eller alene. Anonymkode: 9cc96...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:37 #25 Del Skrevet lørdag kl 13:37 Jeg er en sukkerjunkie så jeg har erstattet sjokolade og smågodt med å innimellom spise en barebells proteinbar. Jeg synes et par av de smaker som vanlig sjokolade, pluss at det er bra med proteiner som gjør at jeg blir mett, samt at jeg slipper suget etter mer sukker. Ikke sunt men bedre enn 200 gram sjokolade eller 500 gram smågodt, som jeg fint kunne spise tidligere. Når det gjelder mat så spiser jeg mye kylling, ofte med potetbåter i airfryer, litt grønnsaker til. Havregrøt med bær/frukt og sukrin gold til frokost/lunsj stortsett hver dag. Anonymkode: 99795...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epictetus Skrevet lørdag kl 19:13 #26 Del Skrevet lørdag kl 19:13 Tin opp en håndfull frosne bær i en bøtte cottage cheese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 14 timer siden #27 Del Skrevet 14 timer siden Libanesisk tapas: godt,smakfullt og veldig mettende. Får ikke lyst på dessert etter middag da, mett i 18 - 20 t etterpå... og god ettersmak i munnen i flere timer etter.. smaker så himmelsk at du glemmer alt som er usunt. ( snacs og godterier ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 11 timer siden #28 Del Skrevet 11 timer siden Oliven 🫶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 11 timer siden #29 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er veldig glad i kremede grønnsakssupper. Det lager jeg av mange forskjellige grønnsaker. Da pleier jeg å kutte opp en potet, en løk, gulrøtter og kål. Gjerne litt hvitløk og raspet ingefær etter lyst og smak. Krydre med pepper, chili og litt buljongpulver/terning eller kraft. Dekker godt med vann og småkoker i ca en time. tilsetter 1 ss lett creme fraiche, halv dl lett matfløte eller plantemelk/fløte. Så oppi med stavmikseren og mose. Fargen varierer jo med type grønnsaker. Jeg varierer hele tiden og blir ikke lei. Poteten er nesten alltid med. Løk også. I høst brukte jeg mye gresskar, og ved juletider en del kålrot pga tilbud. Magen min liker dette godt, men pass litt for luft om du ikke er vant med kål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #30 Del Skrevet 2 timer siden TS her! Tusen tusen takk for alle svarene!!! 🫶🏻 Anonymkode: ae716...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #31 Del Skrevet 2 timer siden Lær deg å bruke hvitløk og krydderurter, chili og slikt, så du fortsatt får mye smak. Sunn mat skal ikke være kjedelig og smakløs. Jeg liker godt å grille grønnsaker i ovnen med litt olivenolje og krydderurter på. Gulrøtter med rosmarin er veldig godt. Så kan du ha det som tilbehør til kjøtt eller fisk. Paprika er også veldig godt ovnsbakt. Anonymkode: 02dbf...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå