AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Jeg ønsker å gå ned i vekt, og bytte ut måltidene mine med sunnere varianter. Noen tips til sunn(ere) mat som er god? Som gjør det litt lettere å få til en sunnere livsstil. Akkurat nå spiser jeg for det meste usunn, rask mat med mye karbohydrater og kalorier. Ønsker å få inn mer frukt/grønt/fiber/protein. Anonymkode: ae716...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Sjekk ut frukt.no på instagram, de har masse gode sunne oppskrifter som ikke er super kompliserte. Anonymkode: af541...599 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Lompe med grønn pesto, ost og kylling som serveres med spinat, grønt eple og selleri (eller annen salat som du liker). Veldig godt og sunt. (Sett først pesto på halve lompa, deretter kylling og ost oppå det. Brett sammen og stek på hver side på middels varme i steikepanne) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar (endret) Snacks: Gulrøtter og andre rå grønnsaker. Vaske dem og del dem i buketter/skiver og legg delikat og innbydende på et fat. En liten skål med dadler og usaltete/uristete nøtter og evt to biter 70% eller høyere % mørk sjokolade. En liten skål rosiner og hasselnøtter. Bær, frosne bær er godt. Frosne tyttebær er deilig Skrell apwlsiner. Legg innbydende på et fat Middag: Ovnsbakt form med rotgrønnsaker og diverse. Unngå mest mulig stekt og ferdigmat, mye salt og sukker Endret 15. januar av exictence 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Del Skrevet 15. januar Kjøp deg spekemat og gnag på når lysten kommer, det gjør jeg. Anonymkode: 42d18...701 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #6 Del Skrevet 15. januar Mos en banan og rør inn 3 egg + litt kanel. Stek dette med litt meierismør til en slags eggerøre. Ca 400 kalorier, nydelig og veldig mettende! føles som man spiser pannekake med skje. Kan evt toppes med litt YT vaniljeyoghurt. Anonymkode: 9753b...8b8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 15. januar #7 Del Skrevet 15. januar Jeg synes @desireeandersen på Instagram har mange gode oppskrifter på sunn og god mat, og sunnere kaker, hjemmelaget sunnere godteri og snacks 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #8 Del Skrevet 15. januar Rene fileter av fisk/kjøtt. Alt som heter filet på slutten. Altså indrefilet, og ikke entrecote. Torskefilet og ikke fiskekaker. Bakte grønnsaker med mye godt krydder på og urter. God salat som det er lagt litt sjel i, med litt vinaigretter i stedet for dressinger. Anonymkode: b8acf...c77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #9 Del Skrevet 15. januar Biff og soppstuing elsker jeg. Er sunt og godt. Du kan lage fruktsalat. Jeg liker YT protein yoghurt med frukt i. Anonymkode: 7dcd4...877 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #10 Del Skrevet 15. januar Enkleste tipset - pose med frosne grønnsaker, varm i panne sammen med skinke/magerpølse og krydder. Anonymkode: 70c01...72e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #11 Del Skrevet 15. januar Cottage cheese med digg topping som oppskåret frukt eller bær. Anonymkode: 7df1b...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #12 Del Skrevet 15. januar Agurkstaver og hummus fra Rema. Anonymkode: 1ba2f...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #13 Del Skrevet 15. januar Proteinpudding Smoothie Anonymkode: 89ed5...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #14 Del Skrevet 15. januar Gulerøtter (knaskerøtter), agurk, stangselleri, sukkererter, epler og pærer i skiver/biter og den ferdige dipen fra Tine. Veldig godt. Dipen har bare 86 kcal pr 100 gram. Anonymkode: d1681...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #15 Del Skrevet 15. januar Biff med en god saus, for eksempel bearnaise. Anonymkode: 9f4d2...4a6 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #16 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 22.17): Biff med en god saus, for eksempel bearnaise. Anonymkode: 9f4d2...4a6 Er det sunt😬 bearnaise er jo full av fløte og smør Anonymkode: 481cf...09d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Del Skrevet 17. januar Tolker jeg deg rett når jeg antar at du synes mye av "den sunne maten" (feks, grønnsaker, fisk, ren mat) ikke er god? Spiser du mye ultraprosessert? Isåfall anbefaler jeg å kutte drastisk ned på det og spise mer ren mat, når smaksløkene ikke blir bombadert av smaksforsterkere, salt og sukker så vil du begynne å like mer av "det sunne" Anonymkode: 8606d...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det sunt😬 bearnaise er jo full av fløte og smør Anonymkode: 481cf...09d Det er sunt, ja. Men bearnaise har ikke fløte. Både fløte og smør er sunt da. Av og til har jeg bare smeltet smør som saus på biffen. Supergodt og veldig sunt! Masse næringsstoffer og jeg kjenner at det gjør kroppen godt. Anonymkode: 9f4d2...4a6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #19 Del Skrevet 17. januar Hjemmelaget ratattouile som du kan ha til absolutt alt av magert kjøtt . Elsker ratattouile 😍 Anonymkode: 0e1f5...942 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #20 Del Skrevet 18. januar Akkurat nå: appelsiner! Anonymkode: d8c98...f2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå