Gå til innhold

Ha sex med topptrent kjekkas, når en er middels trent selv….?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er en kar som har lyst til å knulle meg og det er gjensidig fra min side. Men problemet er jeg ikke føler meg bra nok for han, han er ekstremt godt trent og dødskjekk. Sånn type den deiligste mannen jeg vet om. Men blir så usikker på meg selv og om jeg er bra nok. Jeg er jo en voksen kvinne, tener mye, men d kan uansett ikke måle seg med hans fysikk. Vil tror han har knullet 100vis av damer gjennom årene. Noen som har pult en veltrent kjekkas og selv ikke er perfekt i kroppen?

Anonymkode: e458c...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gjort det samme flere ganger og jeg er i tillegg smårund i formene. Ikke overtenk nå, menn er enkle vesener. 

Anonymkode: 71b08...a2d

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, kvinner som ikke er perfekt utformet er ikke verdige å ha sex med kjekke menn... 🤪

Anonymkode: 5a578...b39

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er en kar som har lyst til å knulle meg og det er gjensidig fra min side. Men problemet er jeg ikke føler meg bra nok for han, han er ekstremt godt trent og dødskjekk. Sånn type den deiligste mannen jeg vet om. Men blir så usikker på meg selv og om jeg er bra nok. Jeg er jo en voksen kvinne, tener mye, men d kan uansett ikke måle seg med hans fysikk. Vil tror han har knullet 100vis av damer gjennom årene. Noen som har pult en veltrent kjekkas og selv ikke er perfekt i kroppen?

Alle mennesker er usikre på en eller annen måte. De som sier noe annet lyver. Ingen av oss er perfekte. Hvis han vil ligge med deg, så er du bra nok for han. Det er vel ikke så mye mer å si. Hvorfor ellers vil han ligge med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjør på! Selv er jeg snart femti, holder meg ganske godt, men er smålubben..Likevel har jeg det siste året knullet en topptrent kjekkas som er nesten tjue år yngre enn meg og sexen vår er helt ubeskrivelig! Han kommenterer stadig hvor deilig jeg er og jeg begynner nesten å tro på ham.

Anonymkode: 0b4c0...bdd

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp, er sammen med en sånn. For han er drømmekroppen hos en kvinne litt synlig trent, men ikke veldig, det synes han blir for maskulint. Jeg er slank/normalvektig, som sagt litt trent og har formene på de rette stedene. Han er helt gaaaal etter kroppen min! Han hadde ikke vært gal etter f.eks Marit Bjørgen eller Therese Johaug sin kropp.

Anonymkode: e9606...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vel, tross for at mannen er supertrent og dødskjekk så hadde vissheten om at han hadde pult hundrevis av damer ganske kjapt tatt knekken på lyst og tenning ja. 
Han er jo utpult heile mannen .. Hvem har lyst å bli nr 174 eller 274 i rekka ? 

Anonymkode: d9b21...677

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke for å virke arrogant eller «høy på meg selv». Jeg er innenfor det man vil kalle «topptrent». Konkurrer i min idrett og har konkurrert på relativt høyt nivå. Jeg vet at jeg i manges øyne ser bra ut.

Hun som er min kjæreste og samboer har nok aldri sett innsiden av et treningslokale tror jeg😂

Det har null påvirkning på vårt sexliv. Null.

Litt usikker på akkurat hva du lurer på? Dummeste du gjør er å være selvbevisst og fremstå usikker. Selvsikkerhet og selvtillit er sexy. Mye mer sexy en om du trener 5 økter i uken. 

Anonymkode: 462db...30a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bløte former, kjæresten har super digg og topptrent kropp. Han elsker og digger meg for det. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er en godt trent kvinne i slutten av 20-årene som driver et treningssenter. Mannen min har aldri trent en eneste gang på de 7 årene vi har vært sammen, og har blitt skikkelig lubben med årene. Gjør meg absolutt ingenting, da han er like fantastisk enda! Vi har alle ulike preferanser, uansett hvor mye man trener selv. Jeg faller rett og slett for personlighet og ikke kropp, og vi er nok mange i den båten. 

Anonymkode: a9747...233

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det mest overfladiske jeg har lest i dag. Både tittel og tekst. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nok et eksempel på at det er lettere for kvinner å få sex enn menn. En smålubben mann som meg selv kunne aldri fått sex med en topptrent skjønnhet... 

Anonymkode: 6a219...a0f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde følt meg brukt, og en av 100 andre, så ikke hatt lyst. Har forresten sex med mannen min som er godt trent. Han tenner ikke på damer som trener like mye, og har lav fettprosent. Det er vel mer feminint å ha litt ekstra polstring, mens det er mer maskulint å ha litt ekstra muskelmasse, kanskje det er grunnen. 

Anonymkode: 9faeb...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nok et eksempel på at det er lettere for kvinner å få sex enn menn. En smålubben mann som meg selv kunne aldri fått sex med en topptrent skjønnhet... 

En trenger ikke eksempler på at det er lettere å finne en som vil ha sex for en kvinne enn for en mann. Mange menn setter pris på sex uten noe mer, men for veldig mange kvinner er det ikke noe vi verdsetter. Vi trenger noe mer for å få noe ut av sexen, generelt.

Anonymkode: 9faeb...dc6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slo nylig opp med exen min og har vært ganske nedfor den siste perioden. Har litt problemer med selvbildet jeg også.  Jeg er 150 cm høy og veier 95 kg! Vet, jeg er alt for overvektig og man kan tydelig se det i speilet.. Men gjett hva, for 2 uker siden møtte jeg en utrolig kjekk man på byen, han var supertrent, hyggelig og rundt 190 cm høy. Fikk helt sommerfugler i magen av å snakke med han, tenkte også at han var alt for god for meg, men tok ganske feil der! Han inviterte meg med hjem, vi drakk litt vin, og det endte opp med sex. Aldri håndtert en så stor penis før, men det var utrolig deilig!  
Det finnes faktisk slike menn som tenner på damer som meg :)  Skal ikke la kroppen min ødelegge selvtilliten min. ;)  Klem til deg

Anonymkode: d5f6c...caa

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann er skikkelig bra trent.  Jeg er vel nærmere pudding selv, men han digger meg og jeg digger han.

Anonymkode: 2c992...555

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Da jeg var 32 år, så hadde jeg en elsker som var 11 år yngre, og toppidretts utøver. Og damen sto i kø. Selv var jeg middels trent. Men han kunne ikke få nok av meg, og det var jeg som avsluttet det etter 6 mnd. Han ønsket ikke det. Og kontaktet meg regelmessig i 5 år etterpå, i håp om at jeg ville møte han igjen.

Anonymkode: 242c1...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har hat sex med ei som har vunnet NM i fitnes. en utrolig flott kropp på henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du har nok helt rett..jeg har tenkt en del på dette og ser at på akkurat dette området i livet har kvinner en enorm fordel.

Anonymkode: 0b4c0...bdd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jepp, er sammen med en sånn. For han er drømmekroppen hos en kvinne litt synlig trent, men ikke veldig, det synes han blir for maskulint. Jeg er slank/normalvektig, som sagt litt trent og har formene på de rette stedene. Han er helt gaaaal etter kroppen min! Han hadde ikke vært gal etter f.eks Marit Bjørgen eller Therese Johaug sin kropp.

Anonymkode: e9606...9af

Heldigvis er jeg sammen med en sånn. Som digger jenter som er sterke, muskuløse og flotte. Menn som synes en kropp som min blir maskulin, er for feminine for meg. 

Min hadde aldri vært gal etter en kropp som din. 

Anonymkode: 3e83b...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...