AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Har noen byttet? Går på wegovy men den funker ikke lenger. Ønsker å bytte til Monjaro. Men er usikker. Og hvor dyrerer blir det? Wegovy er 3000kr mnd for full dose. Anonymkode: 725cd...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Minste dosen på Mounjaro er på 3450. De høyeste dosene er på rundt 5000. Anonymkode: 62fc5...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Henger meg på TS. Noen som har erfaringer med bruk av begge og kan si noe om forskjellene? Anonymkode: 2c7df...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Gikk ned 30 kg helt selv i 2019. Har brukt fem år på å desperat klare å holde de 30 kg av. Vet nemlig hva som kan skje, da jeg klarte å gå ned 40 kg på egen hånd for tjue år siden (alt kom tilbake) og 35 kg for ti år siden (alt kom tilbake). Vi som er tjukke er ikke dumme. Ikke mangler vi viljestyrke heller. I tillegg til de 105 kg jeg skriver om her som jeg har gått ned selv, har jeg også gått ned 2 kg, 5 kg, 10 kg etc et utall ganger. Jeg vil tro jeg har slanket meg minst 200 kg til sammen. Vi tjukke vet alt om hva vi bør spise og ikke spise, vi kjenner til makroer, hvilke typer karbohydrater som er best, umettet vs mettet fett, spisevindu, autofagi, you name it. Det hjelper så jævlig lite når kroppen hele tiden lengter etter å komme seg tilbake til sin høyeste vekt, og den skrur opp sultfølelsen slik at du nesten er klar til å spise dine egne fingre i desperasjon. Slutt å rakke ned på folk! Jeg har altså brukt de siste fem årene på å klare å unngå å gå opp igjen de 30 kg jeg gikk ned i 2019 (det året jeg nesten gråt av at jeg var sulten). Jeg har fremdeles 30-40 kg til som må av, men det har virket umulig, når jeg har brukt fem år på å klare å være stabil. Derfor startet jeg på Mounjaro i november, i samråd med lege. Jeg har gått ned 9 kg på to måneder og gråter nesten av glede. Jeg kom meg gjennom desember med kaloriunderskudd hver dag, inkludert på julaften. Jeg er så uendelig takknemlig for å ha funnet et legemiddel som kan hjelpe meg på veien mot bedre helse. Anonymkode: 05c9f...d4e Fjernet sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 2 timer siden av Perelandra 3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Tråden er ryddet for avsporinger og brukerangrep. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Ingen av delene virker på meg dessverre. Har gått på M i to måneder nå, null effekt. Anonymkode: 1f982...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå