AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Til dere menn, hvorfor liker du å fingre henne? Til dere damer, liker du at han fingrer deg/stimulerer klitten? Anonymkode: b19dd...b78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Jeg liker alt seksuelt som hun nyter. Syntes hun det er deilig, så liker jeg å gjøre det. Så enkelt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Foretrekker agurk Anonymkode: 72cf4...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Jeg har ikke noe særlig erfaring med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Jeg absolutt elsker det! Hvis jeg kan ligge i spoon stillinga å være inni hu å da fingre hu, så kommer jeg omtrent me en gang Anonymkode: 86fd6...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Til dere menn, hvorfor liker du å fingre henne? Til dere damer, liker du at han fingrer deg/stimulerer klitten? Anonymkode: b19dd...b78 For meg er det et enkelt svar. sex for meg like mye å gi nytelse. og jeg koser med når jeg fingrer og hører jenta nyter. Så si fra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Til dere menn, hvorfor liker du å fingre henne? Til dere damer, liker du at han fingrer deg/stimulerer klitten? Anonymkode: b19dd...b78 Jeg elsker mest av alt å slikke.. Men fordelen med fingringen, er at jeg kan kysse henne mens jeg fingrer. Det har stor innvirkning på nytelsen like før orgasmen. Det som virkelig er deilig.. er at hun gir godlyder av at hun elsker det, for det er så betryggende og avslappende. Så er konturene, teksturen, varmt og vått er så hærlig å kjenne på. Duften er så hærlig å snuse inn, at jeg automatisk smaker på fingrene. Da gir jeg godlyder av begeistring, og det er jo betryggende for henne å høre på. Musa lager også hærlig lyd i samspill med fingeren i et vått "inneklima", det er veldig tennede å høre på. Det er såå hærlig å se at hun rødmer av kåthet, og nærmer seg orgasmen. Hun får tydelig høyere pust.. små ukontrollert stønn.. underlivet beveger seg.. små motjokk.. Hun strammer lårene og tærne krøller seg Hun trekker pusten inn dypt, og blir det dønn stille i noen sekunder. Jeg kjenner sammentreningene hennes, og ser hennes forvridde hærlige orgasmeansikt. Herreguuud! og guuud! blir ofte nevnt, for hun er har nettopp kommet ned fra himmelen. Så kjenner jeg hun kliper meg i armen, for å stoppe meg. Ok, det blir en liten pause, hun trenger å lande etter en så hærlig orgasme🥰 Fingring blir ikke det samme uten orgasme.. det viktigste er å servere orgasmen på et sølvfat, så får hun avgjøre om det er nok å lokke orgasmen frem👍 Btw.. jeg har aldri blitt skuffet av manglene orgasme, følelsen på fingrene er den samme. Jeg ser på en orgasme som et visuellt og hørbart hærlig utrykk, og fordi den gir lykkerus for begge💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Om jeg får det til så det blir g- punkt orgasmer, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Det gir vanligvis bedre og sterkere orgasmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå