Gå til innhold

Noen som faktisk har hatt sex (eller nesten) med en helt fremmed? Fortell!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare på film eller skjer dette i virkeligheten også? At man har sex med en fremmed, eller nesten fremmed? 

Har du opplevd dette- hvordan foregikk det?

Har selv lyst til dette med en person jeg ser innimellom (som jeg tror liker meg), men aner ikke hvordan det skulle foregått🙈

Anonymkode: 5da26...49a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det bare på film eller skjer dette i virkeligheten også? At man har sex med en fremmed, eller nesten fremmed? 

Har selv lyst til dette med en person jeg ser innimellom (som jeg tror liker meg), men aner ikke hvordan det skulle foregått🙈

har hatt noen ons, som jeg kun har møtt den kvelden. så ja flere ganger. Lettest å være tøff nok med litt alkohol innabords, men kan jo eventuelt bare sende en melding om du vet hva personen heter? 

Anonymkode: 9db5b...e06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel det folk driver med når de har ONS eller treffer folk fra Tinder?

Anonymkode: 84e62...6a7

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Om man skal tro det som skrives her på KG, er det mest vanlig å ha sex med fremmede. Virker som de aller fleste har sex på første date, og da er man fremmed for hverandre i min verden. Det er også galskap, i min verden. Sex hører etablerte forhold til, og ikke noe man skal ha med folk man møter mer eller mindre tilfeldig på nett eller på byen. Sex er for alvorlig, er for tett knyttet til vårt følelsesliv, og har alt for store konsekvenser om man blir gravid eller blir smittet av sykdommer, til at dette er noe man skal drive på denne måten.

Anonymkode: ee7da...845

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har jo skjedd på byen et par ganger, er ikke det ganske vanlig?

Anonymkode: 9a68b...120

AnonymBruker
Skrevet

Jupp. Skjedde på trening her 🙋🏻‍♀️

Vi hadde selvsagt vekslet øyekontakt over en lang tid, og vi begge visste innerst inne at vi «likte» hverandre ut i fra øyenkontakten. Etter å ha trent der i ca 6 måneder så stoppet han meg ved bilen sin utenfor og slo av en prat. Vi snakket litt småprat om trening, hverdag osv så spurte han om jeg var kald og om jeg ville varme meg i bilen - så jeg hoppet inn i bilen hans og der endte vi opp med å knulle i baksetet hans🤭

Anonymkode: f2926...d20

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd med meg også, var 19 år gammel.. Er en helt syk historie. Er OVERHODET ikke noe stolt av det.😅 Jeg og 2 andre venninner var i byen og ble kjent med noen gutter der. Vi dro alle sammen hjem til han ene for å ha narch. Endte med at nesten alle måtte dra, utenom meg og hun ene venninnen min. Der satt vi, sammen med kun 1 gutt som vi aldri hadde snakket med før. Husker vi bare etter masse snakking bestemte oss for å dra til soverommet hans, og det endte med at vi hadde trekant. Det ALLER verste var at venninnen min skrev til meg 1 måned senere at hun hadde blitt gravid.. Hun valgte å ta abort. Er så evig takknemlig for at jeg også ikke ble gravid, for det var ikke noe kjekt for henne... 😵‍💫 Aldri møtt eller sett han fyren siden. 

Anonymkode: d7db3...0e5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

jeg har møtt mage jenter etter at vi kun snakket lit på snakke kanal og hat sex. For meg har det vert fint alle ganger. og flere av de ble det fast en tid

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jupp. Skjedde på trening her 🙋🏻‍♀️

Vi hadde selvsagt vekslet øyekontakt over en lang tid, og vi begge visste innerst inne at vi «likte» hverandre ut i fra øyenkontakten. Etter å ha trent der i ca 6 måneder så stoppet han meg ved bilen sin utenfor og slo av en prat. Vi snakket litt småprat om trening, hverdag osv så spurte han om jeg var kald og om jeg ville varme meg i bilen - så jeg hoppet inn i bilen hans og der endte vi opp med å knulle i baksetet hans🤭

Anonymkode: f2926...d20

Oi dette var spennende! Kan du fortelle hvordan dere gikk fra å snakke om hverdagslige ting til å begynne å flørte og ha sex? Eller var det bare en av dere som spurte rett ut etter du var satt deg inni bilen hans? 

Anonymkode: 8d0c4...a5c

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt å ha sex med fremmede eller folk man ikke kjenner

Anonymkode: 6a809...1ae

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var en periode i livet mitt at jeg syntes det var spennende og gjorde meg godt der og da.

Anonymkode: 02c10...738

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Om man skal tro det som skrives her på KG, er det mest vanlig å ha sex med fremmede. Virker som de aller fleste har sex på første date, og da er man fremmed for hverandre i min verden. Det er også galskap, i min verden. Sex hører etablerte forhold til, og ikke noe man skal ha med folk man møter mer eller mindre tilfeldig på nett eller på byen. Sex er for alvorlig, er for tett knyttet til vårt følelsesliv, og har alt for store konsekvenser om man blir gravid eller blir smittet av sykdommer, til at dette er noe man skal drive på denne måten.

Anonymkode: ee7da...845

Jeg er enig i det du skriver her. Er bare at alle mennesker er ulike. Det må man ha respekt for. Er viktig det synes jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Det mest fremmede (hatt flere ons) jeg har hatt sex med skjedde på denne måten:

På vei hjem fra byen sto en fyr alene, jeg gikk frem og kysset han og spurte om han ville bli med hjem. Han sa ja, så gikk vi hjem til meg, hadde litt sex til jeg sparket han ut. 

Men, det er ikke noe jeg anbefaler. Jeg levde et selvdestruktivt liv som ung og som voksen anbefaler jeg at man venter med sex til man er i et forhold. 

Anonymkode: be318...e48

• Nyttig 2
Skrevet

Ja, på swingersklubb. Mange ganger. Til og med med kvinner jeg ikke har vekslet ett ord med verken før eller etter sex. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, både gjennom et hull i veggen (glory hole) og i total mørke (dark room). 

Anonymkode: fb5cb...3ca

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex en gang med en person jeg ikke kjente. Det ble litt stress i starten, men etter noe prøving og feiling, der jeg til slutt jeg ned på henne og slikket henne våt, og deretter spredde beina hennes og trengte inn i henne ble det en svært opplevelse. Vi  møttes aldri igjen, men det hender jeg fortsatt tenker på henne selv om det er mange år siden.

Anonymkode: c9345...bfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nesten alle jeg har hatt sex med har startet med at jeg knapt kjenner vedkommende. Tenkte det var vanlig jeg? Jeg kjenner ingen som venter med sex til de er trygt gift. Har aldri møtt en partner hvor det engang har vært tema. Har tenkt at det bare gjelder gladkristne amerikanere på film. Er egentlig skikkelig turn off med noen som har et så anstrengt forhold til livets nytelser. 

Anonymkode: 984b7...ac2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med to personer jeg ikke vet navnet på.

Den ene møtte jeg i parken på offentlig fest/konsert. Vi kysset, så gikk vi bak noe skjermet vegetasjon, jeg kjente at han ble hard, så tok han meg bakfra mot et tre. Det var gøy, men god sex var det ikke😅

Den andre møtte jeg på ferietur med familien som ungdom. Jeg lå på verandaen og solte meg, og det en ung mann på naboverandaen begynte å flørte. Etter hvert lurte han på om vi skulle snike oss ut på kvelden. Møttes ute i et slags ørkenlandskap og hadde sex på en stor stenhelle. 

I kontrast til dette lå jeg ikke med mannen min før vi hadde datet et halvt år og var i et forpliktende forhold. 🤷‍♀️

Anonymkode: 25d41...c71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt sex med to personer jeg ikke vet navnet på.

Den ene møtte jeg i parken på offentlig fest/konsert. Vi kysset, så gikk vi bak noe skjermet vegetasjon, jeg kjente at han ble hard, så tok han meg bakfra mot et tre. Det var gøy, men god sex var det ikke😅

Den andre møtte jeg på ferietur med familien som ungdom. Jeg lå på verandaen og solte meg, og det en ung mann på naboverandaen begynte å flørte. Etter hvert lurte han på om vi skulle snike oss ut på kvelden. Møttes ute i et slags ørkenlandskap og hadde sex på en stor stenhelle. 

I kontrast til dette lå jeg ikke med mannen min før vi hadde datet et halvt år og var i et forpliktende forhold. 🤷‍♀️

Anonymkode: 25d41...c71

Det er fordi du innerst inne vet at mannen din ikke ville giftet seg med deg om han kjente den hele og fulle sannheten om din fortid. Dette er grunnen til at man A L D R I kan stole på at en kvinne forteller sannheten om hvor mange hun har ligget med. 

Anonymkode: c83d8...db1

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er fordi du innerst inne vet at mannen din ikke ville giftet seg med deg om han kjente den hele og fulle sannheten om din fortid. Dette er grunnen til at man A L D R I kan stole på at en kvinne forteller sannheten om hvor mange hun har ligget med. 

Anonymkode: c83d8...db1

Om man ikke kan stole på partneren sin...Hvem kan man stole på da? 🤷

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...