AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Jeg snakker med alle jentene jeg matcher med på datingapper. Så først matchet jeg med ei jente. Vi snakket noen setninger, så slettet hun meg. Så matchet vi igjen noen måneder senere. Så skrev jeg; hei takk for sist. Så slettet hun meg. Nå matchet vi igjen for 4 dager siden. Jeg har ikke sendt henne melding igjen og hun har ikke slettet meg enda 😅 Hva er psykologien her? Liker noen jenter bare å matche med menn? Anonymkode: 05e64...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg snakker med alle jentene jeg matcher med på datingapper. Så først matchet jeg med ei jente. Vi snakket noen setninger, så slettet hun meg. Så matchet vi igjen noen måneder senere. Så skrev jeg; hei takk for sist. Så slettet hun meg. Nå matchet vi igjen for 4 dager siden. Jeg har ikke sendt henne melding igjen og hun har ikke slettet meg enda 😅 Hva er psykologien her? Liker noen jenter bare å matche med menn? Anonymkode: 05e64...6c4 Har vært borti noen sånne på tinder selv. Bare blokkerte dem når jeg ser dem 😊 Gidder ikke bry meg med hva, hvorfor, at kanskje kunne. Bortkastet energi. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar Hun er interessert, så tørr hun ikke, så angrer hun osv. Datingapper er ganske skummelt for mange kvinne. Det er noe helt annet for menn. Anonymkode: 86c89...003 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
singel1973 Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg snakker med alle jentene jeg matcher med på datingapper. Så først matchet jeg med ei jente. Vi snakket noen setninger, så slettet hun meg. Så matchet vi igjen noen måneder senere. Så skrev jeg; hei takk for sist. Så slettet hun meg. Nå matchet vi igjen for 4 dager siden. Jeg har ikke sendt henne melding igjen og hun har ikke slettet meg enda 😅 Hva er psykologien her? Liker noen jenter bare å matche med menn? Anonymkode: 05e64...6c4 Det er ei som driver slik med meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar Hun glemmer hvem hun matcher med fra gang til gang… Laster opp app på nytt, fordi hun kjeder seg, blar gjennom på nytt, 50 matcher eller mer, husker ikke hvilke menn hun likte sist Anonymkode: b511b...bd1 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Del Skrevet 14. januar Hun sletter/pauser antageligvis hele tinder når du tror hun sletter deg. Og så oppretter hun ny. Beklageligvis har jeg gjort dette selv. Mange ganger. Tror ikke jeg har sveipet samme mann mange ganger da, men..kan vel ha skjedd. Tinder er grusomt. Jeg har så lyst til å treffe noen, ser noen fine menn jeg liker, sveiper, får panikk, tør ikke, orker ikke, redd for å få knust siste rest av selvtillit, og da sletter jeg appen. Og så føler jeg ensom igjen noen uker etterpå og tenker at nå, NÅ skal jeg tørre. Har fortsatt ikke turt. Anonymkode: 589e3...38d 4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar Hun glemmer deg for hver gang. Det er så mange menn som fyker forbi når man sveiper. Hvorfor sveiper du henne? Anonymkode: 73d83...ef2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #8 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun er interessert, så tørr hun ikke, så angrer hun osv. Datingapper er ganske skummelt for mange kvinne. Det er noe helt annet for menn. Anonymkode: 86c89...003 Jeg har opplevd samme oppførsel fra en mann. Skjønner fortsatt ikke hvorfor. Anonymkode: 219d6...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #9 Del Skrevet 15. januar Jeg har også ett par menn som jeg har chattet med og ringt som stadig liker meg igjen, sånn hver 14 dag typ.. Synes jo det er litt rart når jeg har sagt jeg ikke er interessert, men antar de sveip ukritisk på alle og da ikke gidder å se etter en gang. Bekrefter jo bare tanken om at han ikke var noe for meg. Anonymkode: e1204...961 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 15. januar #10 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg snakker med alle jentene jeg matcher med på datingapper. Så først matchet jeg med ei jente. Vi snakket noen setninger, så slettet hun meg. Så matchet vi igjen noen måneder senere. Så skrev jeg; hei takk for sist. Så slettet hun meg. Nå matchet vi igjen for 4 dager siden. Jeg har ikke sendt henne melding igjen og hun har ikke slettet meg enda 😅 Hva er psykologien her? Liker noen jenter bare å matche med menn? Anonymkode: 05e64...6c4 Så latterlig av henne. Noen trykker vel liker på de fleste uten å egentlig se så mye etter hvem det er. Så enkelt er vel svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #11 Del Skrevet 15. januar Hun kjenner deg vel ikke igjen først. Det har skjedd med meg flere ganger. Det er ikke så lett å ha oversikt når man matcher med flere. Men hvorfor fortsetter du å sveipe høyre eller trykke liker hvis du kjenner henne igjen og vet hun ikke er interessert? Anonymkode: 804ad...99f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #12 Del Skrevet 15. januar Hun GIDDER ikke. Hvor gammel er hun? 17? Anonymkode: e6e01...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #13 Del Skrevet 15. januar Hva driver du med? Matcher med den samme om og om igjen.... Anonymkode: e9d37...9dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #14 Del Skrevet 15. januar Jeg sveiper ganske fort og ukritisk på tinder uten å se så nøye på profilene, og da kjenner jeg nødvendigvis ikke igjen folk. Jeg sorterer i stedet når menn sender melding. Anonymkode: 78db9...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #15 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har opplevd samme oppførsel fra en mann. Skjønner fortsatt ikke hvorfor. Anonymkode: 219d6...6e1 Da tørr han vel ikke. Det er vel skummelt for menn også. Hva er det du ikke forstår? Anonymkode: 86c89...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #16 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da tørr han vel ikke. Det er vel skummelt for menn også. Hva er det du ikke forstår? Anonymkode: 86c89...003 Sammenhengen mellom å trykke liker og ikke svare på meldingene mine. Det var han som meldte meg først, jeg svarte, og så… stillhet. Det skumle skulle vel vært over. Og hvis han ikke likte svaret mitt, hvorfor likte han meg igjen på en annen plattform? (Nei, han hadde ikke glemt det, han kommenterte det). Ikke at det spiller særlig rolle mer, jeg har kjæreste nå og tenker å beholde ham. Anonymkode: 219d6...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #17 Del Skrevet 16. januar Jeg har gjort det et par ganger, nå senest i høst. Var en jeg likte, men vi var vel begge litt unnvikende, så ble bare småprat i noen uker, til det kokte bort i kålen. Sånn er det å være sjenert. Anonymkode: 8a227...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå