Lugubru Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Deltok i julekalenderen til et norsk firma og vant hovedpremien på julaften. Premien var den dyreste og flotteste modellen, men jeg fikk tilsendt billigversjonen av den istedenfor. Det er tusen kroner i forskjell. Jeg ga derfor beskjed til firmaet og tenkte dette var en form for glipp, men de svarer at det stemmer at jeg fikk den tilsendt, og påstår at det er minimale forskjeller mellom modellene. Jeg er litt flau over å føle meg skuffet. Det var veldig stort for meg å vinne, og spesielt å vinne noe så dyrt og flott. Har rådført meg med både familie og venner som mener det er kjipt gjort. Har noen andre opplevd lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Det er nok mer en reklame produkt for å få deg til å teste og mulig kjøpe Anonymkode: b46bc...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lugubru Skrevet 14. januar Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nok mer en reklame produkt for å få deg til å teste og mulig kjøpe Anonymkode: b46bc...e07 reklameproduktet er i såfall til verdi av 5000 kroner med 10 års garanti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar Har de skrevet at modell X er premien blir det selvsagt feil med modell Y i steden for. De fleste har jo premier klar før de trekker ut. Ville skrevet at det var feil reklamering Anonymkode: aea64...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå