Gå til innhold

Hva spiser og drikker du når du skal kose deg alene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En god kremet pastarett med et glass rødvin til. Og en god serie, ansiktsmaske osv.

Anonymkode: db0e8...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker å skjemme meg selv bort med middager jeg bruker god tid på. Pusler og koser meg på kjøkkenet😊 om det er helg kjøper jeg vin som passer til maten jeg skal hygge meg med. Sist var det fransk biffgryte og god rødvin. Samboer reiser en del så har støtt og stadig alenetid. Er det hverdag lager jeg en stor gryte med ett eller annet også lever jeg på det i to tre dager😂 Kos deg med alenetiden din. Alle trenger det i blant😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager så og si alltid middag til vanlig. Så hvis jeg er alene, så går jeg ut. Ikke så viktig hva jeg spiser. Sitter å ser på folk, tuller på KG, og koser meg. Sender vel noen Snap til kona. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har bodd alene i over ti år, så her er det alt mulig. Liker å lage mat og liker god vin - og det nyter jeg mer enn gjerne alene. Har over 100 kokebøker pluss alle jeg følger her og der - og min egen kunnskap. :briller2:

Synes sånne tråder er så dumme. Lag det du har lyst på, da vel, og drikk det du har lyst på. Verre er det liksom ikke. At man skal spise alene setter virkelig null begrensinger. 

Anonymkode: cccd9...0b4

Hva om TS søker inspirasjon? Tips? 

Og jeg elsker Grandiosa med ekstra topping, samt iskald Pepsi Max ;) Tror du og jeg hadde funnet tonen øyeblikkelig. 

Anonymkode: 3d265...5ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg lager middag til familien stort sett hver eneste dag. Når jeg en sjelden gang er alene, så lager jeg ikke middag. Da blir det i tilfelle noe veldig enkelt.

Så spiser jeg smågodt 🤷🏼‍♂️

Anonymkode: eda64...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville kjøpt sushi, drukket vin, og også tatt litt ost og kjeks til dessert, og sett en film bare JEG vil se. ❤️

Kos deg!

Anonymkode: da9c6...439

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dirty fries (min egen uten bacon, men med masse ost, majones og vårløk) og cola zero, etterfulgt av sjokolade og enda mer cola zero! :D

Anonymkode: 79074...ff7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo jeg alene hver dag, men de gangene jeg vil kose meg litt ekstra pleier jeg og ha biff og fløtegratinerte poteter eller bestille noe mat.  Spiser også sjokolade eller smågodt og coca cola. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg er alene ei helg lager jeg ytrefilet av kalv på en seng av grønnkål og drikker rødvin til.

Mannen tåler ikke rødt kjøtt og rødvin og kan styre seg for grønnkål.

Anonymkode: 9a395...184

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes sånne tråder er så dumme.

Er dette nødvendig da? Man lager vel sånne tråder for å få inspirasjon.

Hjemmelaget pizza, eller noe med aubergine er det jeg ville valgt :) 

Anonymkode: 31400...9df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ost og kjeks 🤤

Brie, Blue Castello, mozarella, taffelost og en eller annen form for kremost med enten pepper eller hvitløk.
Paprika og agurk. Ølsirup til blåosten. Saltkjeks eller melbatoast. Alkoholfri rosévin og grønn Pepsi Max 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde jeg nok laget en hjemmelaget pizza med tykk bunn, hvit pizzasaus, selvplukket kantareller og en god revet ost på toppen 🤤 Evt. bare en vanlig hjemmelaget pizza med løk, pepperoni og ost 😊 

Og selvfølgelig iskald Cola X (kjøpes på Rema) 😁 

Så hadde jeg spist litt sjokolade senere på dagen 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...