AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg lurer på hva jeg skal lage til meg selv. Jeg skal ha min første kveld alene (jeg ELSKER å være alene) på over to år. Nå sitter jeg og tenker på hva jeg skal lage til meg selv… Hva liker dere å spise og drikke når dere skal kose dere alene? Anonymkode: c2c3f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Brødskiver og te Når man har familie, føles det som luksus å slippe å lage middag, så jeg gjør aldri det når jeg en sjelden gang er alene. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Sushi eller fylt paprika, og iskaffe. Anonymkode: f0d88...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Pleier bestille sushi. Anonymkode: e502e...493 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Ost og kjeks og en god vin. Anonymkode: 59b5b...9de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Imperial stout og salt pandalakris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Blir enkel mat og altfor mye vin. Anonymkode: 8e2b9...a0b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ost og kjeks og en god vin. Anonymkode: 59b5b...9de Vurderte faktisk ost, kjeks og vin. Har du noen vinanbefalinger? Anonymkode: c2c3f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Smågodt og brus 🤭. Anonymkode: 3b868...c5a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir enkel mat og altfor mye vin. Anonymkode: 8e2b9...a0b Jeg tenkte også på, litt avansert mat (som mannen og barna ikke liker) og altfor mye vin 😅 Anonymkode: c2c3f...650 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Biff og løk. Kylling i en eller annen variant, til helgen blir det Gladkokkens parmasankylling. Grillet laks, eller annen grillmat. God italiensk pizza, laget fra bunn, med surdeig, hjemmelaget saus, mosarella og spekeskinke Anonymkode: bdaa2...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Uanonym bruker skrev (9 minutter siden): Brødskiver og te Når man har familie, føles det som luksus å slippe å lage middag, så jeg gjør aldri det når jeg en sjelden gang er alene. Samme her,nesten. Ingenting slår brødskive med gulost og et glass brus 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Uanonym bruker skrev (10 minutter siden): Brødskiver og te Når man har familie, føles det som luksus å slippe å lage middag, så jeg gjør aldri det når jeg en sjelden gang er alene. Jeg elsker å lage middag, eller mat generelt. Så her vil jeg gjerne slå meg løs når jeg endelig kan. Vil gjerne lage noe avansert, nå som jeg endelig har hele kvelden. Anonymkode: c2c3f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kons Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Fersk mozzarella og serrano skinke og Pepsi Max til dessert smågodt og chips 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Dette høres teit ut, men hjemmelaget fiskegrateng. Jeg synes det er så godt, men ingen andre i familien spiser det. Derfor har vi det aldri til middag til vanlig. Ellers liker jeg et fat med ost, kjeks og spekemat - og et glass rødvin. Anonymkode: 90889...6c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette høres teit ut, men hjemmelaget fiskegrateng. Jeg synes det er så godt, men ingen andre i familien spiser det. Derfor har vi det aldri til middag til vanlig. Ellers liker jeg et fat med ost, kjeks og spekemat - og et glass rødvin. Anonymkode: 90889...6c4 Hjemmelaget fiskegrateng er jo snadder. Ikke teit i det hele tatt ☺️ Anonymkode: a87b5...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Smågodt og brus 🤭. Anonymkode: 3b868...c5a Samme her😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden Jeg liker å lage mat så enten prøver jeg en ny rett jeg har hatt lyst til å prøve eller så bestiller jeg takeaway Evt lager blåskjell med pommes frites, syns det er sykt godt. Så elsker jeg is, så jeg pleier å ta bringebær i en mikser med 1 egg, bittelitt vann og litt sukrin så mozell til drikke🤤 Anonymkode: 903b9...56c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy1977 Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden chili con carne, Lammegryte med rotgrønnsaker eller pai. Elsker mat syns det er kos å lage selv om jeg er alene.☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har bodd alene i over ti år, så her er det alt mulig. Liker å lage mat og liker god vin - og det nyter jeg mer enn gjerne alene. Har over 100 kokebøker pluss alle jeg følger her og der - og min egen kunnskap. Synes sånne tråder er så dumme. Lag det du har lyst på, da vel, og drikk det du har lyst på. Verre er det liksom ikke. At man skal spise alene setter virkelig null begrensinger. Anonymkode: cccd9...0b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå