AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hei. Jeg har skjev neseskillevegg og plages en del med tett nese og hodepine pga det, jeg har hørt at man kan få dekket å fikse det av det offentlige. Jeg lurer på om man også kan fikse på noe kosmetisk i tillegg når man først skal operere? Og isåfall betaler man fullpris for det eller mindre siden de allerede opererer nesen? Er ikke en stor kosmetisk operasjon, kun en liten kul på neseryggen. Anonymkode: dc21a...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg har skjev neseskillevegg og plages en del med tett nese og hodepine pga det, jeg har hørt at man kan få dekket å fikse det av det offentlige. Jeg lurer på om man også kan fikse på noe kosmetisk i tillegg når man først skal operere? Og isåfall betaler man fullpris for det eller mindre siden de allerede opererer nesen? Er ikke en stor kosmetisk operasjon, kun en liten kul på neseryggen. Anonymkode: dc21a...135 Du kan drømme, det er lov, men å tro du kan komme med et slikt ønske til offentlig helsevesenet det er bare Anonymkode: a4fd4...0bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå