AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Når jeg skal regne ut hvor mange kalorier jeg trenger så blir jeg ganske usikker på hvor jeg skal legge meg. Tenker på sånne skjema hvor en legger inn aktiviteten og den regner ut for en. Jeg snakker også en del med folk om hvor aktiv jeg er, og personlig føler jeg ikke jeg er ekstremt aktiv, men folk mener jeg er det. (Folk kommenterer en del.) Jeg er ikke i jobb, og hviler veldig mye, men jeg går normalt en del tur også. Minst 40 000 skritt om dagen. Hender jeg går mer, som igår var jeg på over 50 000 skritt. Helt unormalt om jeg er på under 30 000. Rett over 30 000 skritt er normalt 2 mil hos meg. Jeg legger ved tallene for å illustrere, og liker å følge med, men vet det ikke er 100%. Jeg bruker tur som en mestringsstrategi for C-PTSD, og det hjelper på smerter også. Jeg skjønner jeg er aktiv, men er dette ekstremt? Jeg løper jo ikke en maraton hver helg, som jeg kjenner til flere som gjør. Anonymkode: 844e7...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Det er veldig mange som overdriver, spesielt hard trening som jogging, styrketrening, aerobics og lignende. Det har ingen hensikt å trene mer enn en halvtimes tid noen ganger i uken (forutsatt at man er i rolig bevegelse som rusleturer, husarbeid, hagearbeid og annet lett kroppsarbeid i tillegg). Også er det veldig mange som overdriver og skryter når de forteller andre om hvor mye de trener. Anonymkode: c28b5...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå