AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:35 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:35 Jeg sliter med å få oversikt om den andre parten har gitt deg en anmeldelse eller om Finn går på deg først. Det er mye rare og frekke folk på Finn , og det er ikke alle jeg er så interessert i å dra inn i en tosidig vurdering. Hvis du ikke gir vurdering fortsetter de å mase. Anonymkode: be500...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:40 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:40 Om du blitt stresset av dette så ønsker jeg å vite alt annet du blir stressa over Anonymkode: 4c135...923 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:46 #3 Del Skrevet tirsdag kl 18:46 Kan ikke si jeg blir stresset. Blir heller skuffet når jeg ser det ikke er et nytt salg, bare mas om en vurdering. Anonymkode: d7e40...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:49 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du blitt stresset av dette så ønsker jeg å vite alt annet du blir stressa over Anonymkode: 4c135...923 Er du helt sikker? Anonymkode: 72280...dc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 19.35): Jeg sliter med å få oversikt om den andre parten har gitt deg en anmeldelse eller om Finn går på deg først. Det er mye rare og frekke folk på Finn , og det er ikke alle jeg er så interessert i å dra inn i en tosidig vurdering. Hvis du ikke gir vurdering fortsetter de å mase. Anonymkode: be500...e33 Er det ikke sånn at hvis du er selger - og ikke har brukt fiks ferdig, er det du som skal velge kjøper. Det kan du bare la være å gjøre. Hvis du har solgt via fiks ferdig, vet finn hvem kjøperen er. Da kan du som selger og kjøperen vurdere uavhengig av hverandre, men finn avslører ikke for deg hva kjøper har gitt i tilbakemelding før du har gitt din tilbakemelding. Finn maser bare i et visst antall dager, før sjansen har gått. Deretter får du se hva motparten har vurdert. Anonymkode: 1b9b4...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det ikke sånn at hvis du er selger - og ikke har brukt fiks ferdig, er det du som skal velge kjøper. Det kan du bare la være å gjøre. Hvis du har solgt via fiks ferdig, vet finn hvem kjøperen er. Da kan du som selger og kjøperen vurdere uavhengig av hverandre, men finn avslører ikke for deg hva kjøper har gitt i tilbakemelding før du har gitt din tilbakemelding. Finn maser bare i et visst antall dager, før sjansen har gått. Deretter får du se hva motparten har vurdert. Anonymkode: 1b9b4...323 Jo, det er sånn. Så ja, selger man noe utenom Fiks Ferdig kan man ganske enkelt la være å fortelle Finn hvem som kjøpte. Anonymkode: 65580...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Var en gang en crazy person som kontaktet meg å lurte på hvorfor jeg ikke ga 10/10 til varen jeg kjøpte. Var ikke noe galt med varen, men 10/10 er bare for helt eksepsjonelt god service, og det var det jo ikke. Det var helt vanlig service. Anonymkode: 32241...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Var en gang en crazy person som kontaktet meg å lurte på hvorfor jeg ikke ga 10/10 til varen jeg kjøpte. Var ikke noe galt med varen, men 10/10 er bare for helt eksepsjonelt god service, og det var det jo ikke. Det var helt vanlig service. Anonymkode: 32241...bac Det er helt greit, men det er en haug med folk her inne som sier de ikke vil kjøpe av noen som ikke har toppscore, så jeg håper de leser det du skriver her. Anonymkode: d7e40...c3a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Var en gang en crazy person som kontaktet meg å lurte på hvorfor jeg ikke ga 10/10 til varen jeg kjøpte. Var ikke noe galt med varen, men 10/10 er bare for helt eksepsjonelt god service, og det var det jo ikke. Det var helt vanlig service. Anonymkode: 32241...bac Jeg hadde aldri kontaktet noen med mindre de gav en skikkelig dårlig vurdering, men det du skriver her er jo ikke vanlig kutyme på finn. Hvis det ikke er noe å utsette får de en 10er. Folk skal ikke gi deg "helt eksepsjonelt god service", det er privatmennesker som selger til andre privatmennesker. Anonymkode: a0ac0...e47 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde aldri kontaktet noen med mindre de gav en skikkelig dårlig vurdering, men det du skriver her er jo ikke vanlig kutyme på finn. Hvis det ikke er noe å utsette får de en 10er. Folk skal ikke gi deg "helt eksepsjonelt god service", det er privatmennesker som selger til andre privatmennesker. Anonymkode: a0ac0...e47 Problemet med systemet er jo at det er flere som tenker som dem du siterer, og jeg har også lest denne argumentasjonen her inne før. Så kan seriøse selgere gå glipp av salg fordi enkelte kun vil kjøpe fra dem som utelukkende har 10 i rating. Anonymkode: d7e40...c3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #11 Del Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var en gang en crazy person som kontaktet meg å lurte på hvorfor jeg ikke ga 10/10 til varen jeg kjøpte. Var ikke noe galt med varen, men 10/10 er bare for helt eksepsjonelt god service, og det var det jo ikke. Det var helt vanlig service. Anonymkode: 32241...bac Jeg har faktisk kontaktet folk selv for det samme. Når man pakker godt inn og sender fort ser jeg ingen grunn til at man skal motta noe annet enn ti. Hvordan skal man gi eksepsjonelt god service i et slikt salg? Drysse bladgulv over varen? Har man et snitt på ti er det faktisk frustrerende om man plutselig har 9,8. Anonymkode: afc5f...1f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #12 Del Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var en gang en crazy person som kontaktet meg å lurte på hvorfor jeg ikke ga 10/10 til varen jeg kjøpte. Var ikke noe galt med varen, men 10/10 er bare for helt eksepsjonelt god service, og det var det jo ikke. Det var helt vanlig service. Anonymkode: 32241...bac Du har misforstått veldig altså! Man gir 10/10 hvis man ikke har noe å utsette. Håper du aldri får kjøpt eller solgt noe på Finn igjen slik at du aldri får gitt en dårlig anmeldelse igjen. Anonymkode: c7920...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå