AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hvordan ville du kle deg når du skal bruke kjole/skjørt nå i januar? Vil ikke fryse ute eller at jeg skal bli kokt potet når jeg er inne. Tenker fra innerst til ytterst. Jeg jobber inne på kontor, eneste jeg skal være ute er inn og ut fra bil. Hva ville du gjort når det er -15 grader ute? Er det en ide å ha merio ullstrøpebukse og stillongs under? Eller skal en heller burke ulltruse som går nedover lårene, og over kne strømpebukse….eller er leggvarmere mer det rette å burke…jeg er i tvil om hva som er best. Jeg har lange støvletter, men de får jeg ikke på meg lengre pga de har blitt alt for små… Hvordan ville du kledde deg? PS! Er innstilt på kjøpe noen ekstra varme klær. Kort sagt jeg trenger alle gode råd jeg kan få Anonymkode: 5a134...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg går med kjole og skjørt hver dag hele året. Når det er veldig kaldt bruker jeg ullstrømpebukse med ulltights over ute- ulltightsen er lett å ta av når jeg kommer inn. Bruker i tillegg ei kåpe som går minst til knærne og gode forede sko (ikke støvletter). Jeg tar kollektivtrafikk så har nok lengre avstander enn deg. Synes at så lenge jeg er varm på resten av kroppen så går det greit å være litt kaldere på bena. Anonymkode: e3c38...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Bruker ullstrømpebukse, vintersko og kåpe. Tåler å fryse litt mens jeg venter på bussen. Sko bytter jeg på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Jeg bruker bomulls strømpebukser, jeg er allergisk mot ull. Men jeg har en dunkåpe som går til anklene. Den holder meg veldig god og varm. Anonymkode: a0e17...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber inne på kontor, eneste jeg skal være ute er inn og ut fra bil. Du kan jo kle deg helt vanlig, du trenger du ikke noe spesielt varmt for så kort tid ute! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan ville du kle deg når du skal bruke kjole/skjørt nå i januar? Vil ikke fryse ute eller at jeg skal bli kokt potet når jeg er inne. Tenker fra innerst til ytterst. Jeg jobber inne på kontor, eneste jeg skal være ute er inn og ut fra bil. Hva ville du gjort når det er -15 grader ute? Er det en ide å ha merio ullstrøpebukse og stillongs under? Eller skal en heller burke ulltruse som går nedover lårene, og over kne strømpebukse….eller er leggvarmere mer det rette å burke…jeg er i tvil om hva som er best. Jeg har lange støvletter, men de får jeg ikke på meg lengre pga de har blitt alt for små… Hvordan ville du kledde deg? PS! Er innstilt på kjøpe noen ekstra varme klær. Kort sagt jeg trenger alle gode råd jeg kan få Anonymkode: 5a134...e23 Samme somndeg, kler meg likt året rundt. Helt vanlige strømpebukser med steps/ankelsokker under (ikke utenpå strømpebuksen) ellee om det er virkelig kaldt tar jeg på meg tynneullsokker under strømpebuksa som likevel blir skjult av skoletten/støvletten. Det jeg endrer på om vinteren er skotøy/yttertøy pluss en tettsittende ulltrøye under blusen. Ellers er det likt. Anonymkode: f59da...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg går med kjole og skjørt hver dag hele året. Når det er veldig kaldt bruker jeg ullstrømpebukse med ulltights over ute- ulltightsen er lett å ta av når jeg kommer inn. Bruker i tillegg ei kåpe som går minst til knærne og gode forede sko (ikke støvletter). Jeg tar kollektivtrafikk så har nok lengre avstander enn deg. Synes at så lenge jeg er varm på resten av kroppen så går det greit å være litt kaldere på bena. Anonymkode: e3c38...997 Har du link til en sånn ulltights? 😊 Anonymkode: f59da...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Prøv thermostrømpebukse i fleece. Jeg synes de er bedre enn de i ull. Anonymkode: 77118...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Jeg går med kjole og skjørt hver dag. Jeg har på meg helt vanlig undertøy, i tillegg har jeg en ullstrømpebukse fra Snag tights. Så har jeg kjole. Enten har den lange ermer, eller en kjole uten lange ermer, men med cardigan til. Over har jeg en kåpe. Utover det er det støvletter i matchende farge, samt pannebånd, skjerf og hansker. Og mer trenger jeg ikke. Fryser aldri, og er aldri for varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Jeg bruker bare vanlig nylonstrømpebukse (40 den til hverdags) til kjoler og skjørt, også på vinteren. Hvis det er typ femten minus og jeg skal gå i tjue minutter ellerno, kan jeg ta en stillongs utenpå. Men ellers tåler jeg å bli litt kald på leggene. Reiser kollektivt til jobb, så blir jo av og til stående noen minutter å vente på bussen. Har lang ullkåpe og lang boblekåpe, det varmer godt nedover beina. Så lenge jeg er varm på føttene, rumpa og overkroppen er det ikke så farlig med selve beina. Anonymkode: 1f9ca...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Hvis du bare skal ut og inn av bil er det vel ikke noe å tenke på? Jeg går i skjørt og kjole året rundt, og med mindre jeg oppholde meg ute lenge (mer enn å reise kollektivt fra a til b) gjør jeg ikke annet enn å ta et par leggvarmere utenpå strømpebuksen hvis det er kaldere enn ca -5. Man kler seg jo etter vær, føre og aktivitet når man går i bukser også, jeg skjønner ikke hvilke hensyn og vurderinger som er så annerledes og vanskeligere med skjørt. Endret 7 timer siden av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå